Kender Du Crematoria?

jonathanheegaard
 Share

Recommended Posts

Jeg synes generelt ikke særlig godt om de navne der er udtaget til Metal Battle. Synes meget af det er noget pladder der intet har med fed metal at gøre. Synes meget af den metal der kommer frem i dagens DK er for poppet og metalcore-agtigt og alt for "inspireret" af alle de andre der spiller præcis det samme forudsigelige og kedelige musik. Vil helst ikke nævne navne, men det har sgu irriteret mig de sidste par år.

MEN! Jeg synes I bryder den tendens! Jeg tjekkede ligere jeres Myspace og inspirationer som Nile og Cannibal Corpse er sgu big props i mine øjne. Det er fedt at høre hvordan I faktisk får DEATH metal til at lyde som DEATH metal og ikke ødelægger det med melankolske riffs og baggrundskor. Jeg synes I skal have props for at søge tilbage til rødderne og spille musik der lyder lige så ond som den var tiltænkt. Ikke at det nødvendigvis er specielt originalt, men det er også svært at være original efterhånden. Nu ved jeg ikke hvor teknisk dygtige I er, men uanset om jeres niveau bare ikke er højere eller I med vilje holder jer "tilbage" synes jeg ligeledes det er fedt at høre hvordan metal kan spilles super enkelt uden at man nødvendigvis skal høre på et par guitarister der partout skal spiller teknisk bare for at spille teknisk eller en trommeslager der konsekvent bruger bruger samtlige tammer og bækkener i hver fjerde takt. Endnu et plus for at holde det simpelt. Og endnu en ting der får mig til at tænke tilbage på den fede 90'er death metal.

Nå, det blev til lidt af en lovprisning, men jeg synes også I gør det godt. Big up! :)