Er Dette For Meget Gaffa

bcdrum
 Share

Recommended Posts

Jeg håber ikke, at hans trommer har været dyre for han kunne ligesågodt have brugt spande i forskellige størrelser...

INGEN gaffa på mine skind. Faktisk dæmper jeg kun min BD en anelse. Resten skal man kunne stemme sig ud af! Ok - det er så bare min uforbeholdne mening ;)

Enig :tu:

Der er nu også mange der laver den løsning når de ikke må larme alt for meget der hvor de nu bor - bare en tanke....

Jeg fatter simpelthen ikke man kan være imod gaffe, men eller uden omtanke dæmper sine tromme med moongel etc. Det er jo fuldstændig samme funktion.

Jeg bruger glædeligt gaffa eller andre ting, hvis det får min tromme til at lyde som jeg vil have det...

Kan da fortælle at jeg har indspillet en helt sang med selve gaffarullen liggende på skindet - trommen lød fremragende!

Er meget enig med dig Mads, både i at det kan være af praktiske årsager, men jeg er bestemt heller ikke for fin til bruge gaffa eller andet, for at komme tættere på den, for mig, optimale lyd - jeg er så også glad for meget døde trommer og det kan være svært at opnå uden hjælpemidler, men mine evner til at stemme trommer lader også meget tilbage at ønske..