Tama Silverstar?

metallica2
 Share

Recommended Posts

Silverstar er ikke bedre end Starclassic, Silverstar kommer til at erstatte de almindelig Superstar trommer, ikke hyper-drive versionen. og de er lavet af ren birk. du kan gå in på Tama's hjemmeside og læse mere om dem og se et par videoer hvor de bliver spillet på.

Silverstar er ikke bedre end Starclassic, Silverstar kommer til at erstatte de almindelig Superstar trommer, ikke hyper-drive versionen. og de er lavet af ren birk. du kan gå in på Tama's hjemmeside og læse mere om dem og se et par videoer hvor de bliver spillet på.

Mange tak!

Men vil Tama Superstar så udgå? :-)

Ok :)

Faktisk rimelig åndsvagt de giver de normale superstar trommer et andet navn det er bare til forvirring :huh:

Superstar er ikke ren birk, som Silverstar.

Superstar har vist nok et lag basswood eller to.

Desuden er lugsne også anderledes på Silverstar. På Superstar er de gennemgående, det er de ikke på Silverstar.

Jeg er i første omgang ret imponeret af Silverstar-serien, og synes de har nogle fede finish.

Tama er bare kram, selvom jeg undrer mig lidt over at de ikke er med die cast reifer som Superstar er født med.

Dog synes jeg at prisen lige er lidt i overkanten....jeg havde håbet at de ville ligge under de 7 kilo.

De nye Silverstar lyder PISSE godt!

-Grunden til at der ikke er støbte reifer og gennemgående lugs, er at man vil lave en mere åben tromme, til forskel fra Superstar.. Det er lykkes rigtig godt.. Der er som altid ikke sparet på noget fra TAMA's side.. Prøv dem! :-)

Jeg var lige i slagtøjcentret idag hvor de har et silverstar i 12" tom 14"gulv 18" bd 14" snare. Jeg kan kun sige jeg var imponeret. de lyder svine fedt. Jeg er selv lykkelig ejer af 2 tama superstar 80´er trommesæt i mahogny finish der også er birke kedler.

Hvis jeg havde pengene havde jeg købt dem på stedet