snippergyppen Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Her en lille video lavet for at prøve guitaristens nye kamera. Og hvorfor så lige det nummer, tjo forholdsvis nemt og så er det sjovt at spille til noget musik man normalt ellers overhovedet ikke bevæger sig i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
difquin Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Du spiller fedt og solidt, men videoen lider lidt under, at du har mixet originaltracket for højt. Jeg vil hellere kunne høre præcist, hvad du spiller og få en god fornemmelse af din lyd, end at have et godt blend mellem track og trommer. Turn it up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 ...men videoen lider lidt under, at du har mixet originaltracket for højt... Ja det kunne godt være at jeg skulle ha været lidt højere, men det kan jeg ikke ændre på nu da selve lyd delen ikke blev gemt. Vi gik nu heller ikke så meget op i lyden, det er rå output man hører fra mine trommer, guitaristen har lige fået nyt kamera, så det var ligesom billederne og videoen der blev lagt vægt på. Men vi må lave en ny lille video hvor der også er fokuseret på lyden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Her en lille video lavet for at prøve guitaristens nye kamera. Og hvorfor så lige det nummer, tjo forholdsvis nemt og så er det sjovt at spille til noget musik man normalt ellers overhovedet ikke bevæger sig i. Fint spillet..... har aldrig selv prøvet at spille / øve i en "bunker", hvordan er lyden, og er der koldt? .... jeg ser du spiller med hue på, hvad med handsker ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Fint spillet..... har aldrig selv prøvet at spille / øve i en "bunker", hvordan er lyden, og er der koldt? .... jeg ser du spiller med hue på, hvad med handsker ? Tak tak, tjo det er skamt udemærket, nu hænger der jo lyd bats rundt omkring og et tyndt tæppe på gulvet, så der er god akkustik syntes jeg/vi. Grundet store ekstra regninger fra el selskabet, har vi set os nødsaget til at skrue lidt ned for varmen, så når man ankommer er der vel 16-17 grader, men rummet er "kun" 33m2 så det bliver hurtigt varmet op og ja vi var lige ankommet da jeg satte mig for at spille, derfor hue Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grevens Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Cool ... glæder mig altid over at se en glad trommeslager ... fin billedkvalitet ... lydbilled burde være som Difquin skriver ... - og udmærket ide med at optage fra de forskellige vinkler ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Troels Schack Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Cool ... glæder mig altid over at se en glad trommeslager ... fin billedkvalitet ... lydbilled burde være som Difquin skriver ... - og udmærket ide med at optage fra de forskellige vinkler ... + 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Bortset fra at jeg altid har haddet den sang, har du et mega fedt overskud! Fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Bortset fra at jeg altid har haddet den sang, har du et mega fedt overskud! Fedt! Takker, tja om man kan li' nummeret eller ej er jo en smagssag, af de danske popsnedkere jeg har hørt, syntes jeg da af Xander ligger i den bedre ende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts