Et Lille Drum Cover

snippergyppen

Recommended Posts

Du spiller fedt og solidt, men videoen lider lidt under, at du har mixet originaltracket for højt. Jeg vil hellere kunne høre præcist, hvad du spiller og få en god fornemmelse af din lyd, end at have et godt blend mellem track og trommer. Turn it up! :tu:

...men videoen lider lidt under, at du har mixet originaltracket for højt...

Ja det kunne godt være at jeg skulle ha været lidt højere, men det kan jeg ikke ændre på nu da selve lyd delen ikke blev gemt.

Vi gik nu heller ikke så meget op i lyden, det er rå output man hører fra mine trommer, guitaristen har lige fået nyt kamera, så det var ligesom billederne og videoen der blev lagt vægt på.

Men vi må lave en ny lille video hvor der også er fokuseret på lyden.

Her en lille video lavet for at prøve guitaristens nye kamera.

Og hvorfor så lige det nummer, tjo forholdsvis nemt og så er det sjovt at spille til noget musik man normalt ellers overhovedet ikke bevæger sig i.

Fint spillet..... har aldrig selv prøvet at spille / øve i en "bunker", hvordan er lyden, og er der koldt?

.... jeg ser du spiller med hue på, hvad med handsker ? ;-)

Fint spillet..... har aldrig selv prøvet at spille / øve i en "bunker", hvordan er lyden, og er der koldt?

.... jeg ser du spiller med hue på, hvad med handsker ? ;-)

Tak tak, tjo det er skamt udemærket, nu hænger der jo lyd bats rundt omkring og et tyndt tæppe på gulvet, så der er god akkustik syntes jeg/vi.

Grundet store ekstra regninger fra el selskabet, har vi set os nødsaget til at skrue lidt ned for varmen, så når man ankommer er der vel 16-17 grader, men rummet er "kun" 33m2 så det bliver hurtigt varmet op og ja vi var lige ankommet da jeg satte mig for at spille, derfor hue :-)