68 Nye Navne Til Roskilde,

Hartmann

Recommended Posts

Så er der i dag blevet offenliggjort 68 nye navne til Roskilde Festival,

Nogen vil sige skuffende program, andre er ret begejstret.

Hvad er et must for jer i år, og hvad er fedt? :-)

Personligt er det meget blandet, der er meget musik jeg ikke kender, men allerede nu har jeg fundet flere fede navne :hmm:

link: Program

Se det fra den lyse side. Et kedeligt program, der ikke pakker hele festivallen med 'det skal jeg se' bands, gir mulighed for de fede tilfældige oplevelser og laaaangt mere øl.

Jeg skal saføli se de gamle helte i Maiden og Bad Religion, men ellers er der dømt fri leg!

Nimbas

Jeg er oven ud begejstret for programmet som det ser ud efter de nye navne kom på!

M.I.A

Arctic Monkeys (!)

The Strokes

James Blake

Deerhoof

Veto

De Eneste To

Deadmau5

Battles

...skal man sige mere?

Ikke at glemme Spids Nøgenhat og Oh Land!

Jeg synes virkelig, virkelig, der er mange navne af nyere karakter, og jeg mangler i dén grad "klassiskeren" à la Patti Smith, Neil Young, Roger Waters etc... her tæller Iron Maiden sgu ikke helt hos mig

Enig! Der er meget fed kontemporær musik. Men jeg mangler lige præcis også VERDENSNAVNE som Jamiroquai, Daft Punk, Paul Simon og Bob Dylan.

Peace!

Peter

- Mit første år på Roskilde, og jeg havde jegnet med at se/høre en masse død, som jeg kendte. Det ser rimlig ringe ud, i forhold til sidste år. MEN!, hvis Lamb of God kommer, (hvilket de nok ikke gør) så er festivallen reddet. (for mig) :ph34r:

Edited by PearlDrums
  • Upvote 1

• 11 months later...