Hartmann Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Så er der i dag blevet offenliggjort 68 nye navne til Roskilde Festival, Nogen vil sige skuffende program, andre er ret begejstret. Hvad er et must for jer i år, og hvad er fedt? Personligt er det meget blandet, der er meget musik jeg ikke kender, men allerede nu har jeg fundet flere fede navne link: Program Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sukker Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Uhh, ser efterhånden okay ud. Nu ved jeg jo godt hvad den egentlige årsag er til at jeg tager derover, men lækkert med lidt mere fyld til billeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Lidt skuffende i forhold til sidste år, men det bliver satme også svært at toppe programmet fra sidste år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Jeg synes virkelig, virkelig, der er mange navne af nyere karakter, og jeg mangler i dén grad "klassiskeren" à la Patti Smith, Neil Young, Roger Waters etc... her tæller Iron Maiden sgu ikke helt hos mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannikD Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Det er lidt med blandende følelser jeg læste mig igennem årets lineup. Tror det bliver en fed oplevelse, meeeen jeg synes godt navnene kunne have været bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Arctic monkeys er jo herre vildt.. Men det er nok et ret ungt program i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Savner Linie 3 på Orange... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Autopsy, 1349, Iron Maiden, Mastodon og Terror skal jeg se. Udover det ser jeg frem til at stifte bekendtskab med Underoath, Dååth, Eyehategod og Soilwork, så jeg er ganske godt tilfreds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Se det fra den lyse side. Et kedeligt program, der ikke pakker hele festivallen med 'det skal jeg se' bands, gir mulighed for de fede tilfældige oplevelser og laaaangt mere øl. Jeg skal saføli se de gamle helte i Maiden og Bad Religion, men ellers er der dømt fri leg! Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SimonOlsen Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Jeg er oven ud begejstret for programmet som det ser ud efter de nye navne kom på! M.I.A Arctic Monkeys (!) The Strokes James Blake Deerhoof Veto De Eneste To Deadmau5 Battles ...skal man sige mere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SimonOlsen Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Jeg er oven ud begejstret for programmet som det ser ud efter de nye navne kom på! M.I.A Arctic Monkeys (!) The Strokes James Blake Deerhoof Veto De Eneste To Deadmau5 Battles ...skal man sige mere? Ikke at glemme Spids Nøgenhat og Oh Land! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Jeg synes virkelig, virkelig, der er mange navne af nyere karakter, og jeg mangler i dén grad "klassiskeren" à la Patti Smith, Neil Young, Roger Waters etc... her tæller Iron Maiden sgu ikke helt hos mig Enig! Der er meget fed kontemporær musik. Men jeg mangler lige præcis også VERDENSNAVNE som Jamiroquai, Daft Punk, Paul Simon og Bob Dylan. Peace! Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Poulsen Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Ikke at glemme Spids Nøgenhat og Oh Land! ..så ja, du skulle sige mere? Jeg må ærligt sige, at jeg har det fint med at have sprunget over i år Link to comment Share on other sites More sharing options...
PearlDrums Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 (edited) - Mit første år på Roskilde, og jeg havde jegnet med at se/høre en masse død, som jeg kendte. Det ser rimlig ringe ud, i forhold til sidste år. MEN!, hvis Lamb of God kommer, (hvilket de nok ikke gør) så er festivallen reddet. (for mig) Edited April 12, 2011 by PearlDrums 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinevolder Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Dybt Uenig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Dybt Uenig... WTF???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪ Magnus ♪ Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Dybt Uenig... Unfair at skrive i den tråd her.. Jeg troede lige et øjeblik det var til 2012.. I så fald havde det været et scoop for trommeslageren, da plakaten først bliver offentliggjort den 19. april. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Dybt Uenig... wait....whaaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris_toffer Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Dybt Uenig... Jeg skal da love for at en bruger lige fik rykket op i en ældre tråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts