Kasper-Hertz Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Hej trommefolk. Jeg har brugt de seneste to døgn på at indspille følgende nummer med to venner. Nummeret går i 7/8, så det er lige en sag for os trommefolk You And Me - Demo - Af Søren Nørregaar Pedersen Som I nok kan se, så har min ven Søren lavet nummer. Jeg spiller trommer og har stået for hele produktionen, det efterfølgende mix og mastering Hvis I synes, at lyden er lækker, så vil jeg gerne tilbyde at mixe jeres numre for rigtig billige penge (primært for at få træning). Det kræver bare, at I sender mig alle jeres spor seperat til min e-mail. God påske! - Med venlig hilsen Kasper Hertz Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamS Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Sprødt! Det er et lækkert beat. Hils Søren fra mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted April 21, 2011 Author Share Posted April 21, 2011 Tak Adam. Jeg hilser igen. Du gør det forresten godt i By The Patient. Har set nogle af jeres videoer på youtube! - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaffe? Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Du har altså et svedigt groove Kasper! Det er super lækkert! Hilsen Jeppe O. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philipingemann Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 du spiller for fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannikD Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Jeg synes generelt det lyder godt, og at du spiller rigtig godt. Men synes godt nok ikke om nummeret, og jeg ved ikke om det lige nøjagtigt er fordi det er i 7/8. Men mixe og spille trommer, det kan du! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted April 22, 2011 Author Share Posted April 22, 2011 Tak for alles respons - Jannik, også tak for din kommentar. Det er helt OK ikke at kunne lide nummeret, men er glad for, at du kan lide mixet - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Om man kan lide nummeret er smag og behag. Jeg er vild med du har fået lagt bækkenerne så tydeligt i mixet, vokalen står også godt og tydeligt og bas, keyboard og guitar blender fint sammen. Til gengæld havde jeg nok valgt at tage noget af klikket fra stortrommen og så synes jeg lilletrommen mangler en del karakter- efter min smag! Men du er bestemt på rette spor. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted April 22, 2011 Author Share Posted April 22, 2011 Det med stortrommeclick er noget jeg værdsætter utroligt meget, og måske lidt for meget i forhold til så mange andre produktioner Synes dog, at klikket bliver suppleret meget godt med noget dybde, hvilket er den perfekte blanding, hvis det står til mig Jeg er glad for din kommentar alligevel Indspilning er jo også smag og behag, og det er kun godt med forskellige holdninger til det - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesperS Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Lydet godt og synes også det er et rigtig godt nummer. Det kunne måske godt kortes lidt ned - det er langt og bliver en smule monotont. Kunne være i skulle lave en radio edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Jeg kan godt lide nummeret. Fedt beat og super mixing efter mit hoved. God påske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted April 22, 2011 Author Share Posted April 22, 2011 Vi var godt klar over, at det var langt Et popnummer som dette egner sig måske bedre til at vare 3½-4 min.. Tak for respons! Lydet godt og synes også det er et rigtig godt nummer. Det kunne måske godt kortes lidt ned - det er langt og bliver en smule monotont. Kunne være i skulle lave en radio edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael93 Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Lækkert nummer! Er enig at det godt kunne kortes ned, og så er jeg helt vild med c-stykket og omkvædet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts