You And Me - Demo I 7/8

Kasper-Hertz

Recommended Posts

Hej trommefolk.

Jeg har brugt de seneste to døgn på at indspille følgende nummer med to venner.

Nummeret går i 7/8, så det er lige en sag for os trommefolk :)

You And Me - Demo - Af Søren Nørregaar Pedersen

Som I nok kan se, så har min ven Søren lavet nummer. Jeg spiller trommer og har stået for hele produktionen, det efterfølgende mix og mastering :)

Hvis I synes, at lyden er lækker, så vil jeg gerne tilbyde at mixe jeres numre for rigtig billige penge (primært for at få træning). Det kræver bare, at I sender mig alle jeres spor seperat til min e-mail.

God påske!

- Med venlig hilsen Kasper Hertz

Om man kan lide nummeret er smag og behag. Jeg er vild med du har fået lagt bækkenerne så tydeligt i mixet, vokalen står også godt og tydeligt og bas, keyboard og guitar blender fint sammen. Til gengæld havde jeg nok valgt at tage noget af klikket fra stortrommen og så synes jeg lilletrommen mangler en del karakter- efter min smag! Men du er bestemt på rette spor.

• Upvote 1

Det med stortrommeclick er noget jeg værdsætter utroligt meget, og måske lidt for meget i forhold til så mange andre produktioner :) Synes dog, at klikket bliver suppleret meget godt med noget dybde, hvilket er den perfekte blanding, hvis det står til mig :)

Jeg er glad for din kommentar alligevel :) Indspilning er jo også smag og behag, og det er kun godt med forskellige holdninger til det :)

- Kasper

Vi var godt klar over, at det var langt :) Et popnummer som dette egner sig måske bedre til at vare 3½-4 min.. Tak for respons!

Lydet godt og synes også det er et rigtig godt nummer. Det kunne måske godt kortes lidt ned - det er langt og bliver en smule monotont. Kunne være i skulle lave en radio edit :)