Ny Demo Primus Motor

Thomas86

Recommended Posts

Det lyder super fedt, og hvor er det dejligt med noget dansk rock! Det eneste jeg har at sige som et minus, og som faktisk irriterede mig lidt under blåsøm og din grav er guitaren.. Få noget distortion på for pokker! Synes den er alt for fin og "klingende"

Men ellers fedt! :tu:

WARNING: Har kun hørt Blåsøm.

Jeg synes at det er ærgerligt at dine trommer er så rene og pæne i et lydbillede der er fuldstændigt smadret. Jeg ville forsøge at producere trommerne langt mere smadrede: Få hele pisset til at peake i pulten eller lydkortet så det bliver mere levende og autentisk. Prøv at fucke din lyd mere op næste gang!

Derudover synes jeg at sangen er flot fremført - men den skal mixes anderledes. Den er meget utydelig på dårlige højtalere - det skal den helst ikke være. I skal huske både at mixe på gode og dårlige højtalere! Næsten alt musik bliver konsumeret med LORTEHØJTALERE.

Jeg er ikke speciel vild med den type rock og rul, men jeg synes at der skal ganske få ting til at give jer et godt lydbillede som jeg har beskrevet ovenfor.

Held og lykke og jeg håber du kunne bruge min feedback.

Peace!

Peter

• 2 weeks later...

Blåsøm: Det rocker sgu. Jeg ved godt, at det er meningen, men jeg synes, det er lidt synd, at vokalens tydelighed drukner i den distortion, der er lagt på.

- Det er et godt traditionelt rock n' roll nummer, og jeg kan virkelig forestille mig, at det er fedt LIVE.

Din grav: Vokalen er bedre her, og jeg kan rigtig godt lide lyden på tommerne. Jeg synes også, at guitarene, der pumper derudaf i vers 2, fungerer rigtig godt!

- Jeg kan rigtig godt lide de små fills som guitaren laver imellem verselinjerne.

Generelt er der rigtig fed energi i dette nummer, og jeg synes det hænger bedre sammen end det første nummer. Det er ligesom meget "gennemtænkt" og egnet som studieindspilning end Blåsøm er.

Gribbene: Generelt det nummer, jeg bedst kan lide, især lydmæssigt. Der er god energi.

Jeg kan rigtig godt lide stemningen imellem omkvæd og vers. Det er en rigtig lækker guitarlyd.

Alt i alt, så synes jeg, det er fedt, at I holder det simpelt og rock n' roll. Men I skal blive ved med de der småting som små guitarfills samt lidt anderledes effekter engang imellem. Det er netop det der adskiller jeres numre i mine øjne - for som du selv siger, så er der "ikke så meget pis", og det er også fedt. Jeg kan bare godt lide lidt variation :)

- Kasper