Nick kristensen Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Øhmm, vi optog lidt her i påsken bare for at have noget nyt materiale, der kom en video af mig der spiller trommer, udover optagelserne ud af det. Vil gerne bede om lidt feedback. ved godt der er et par f*cuk up's her og der, men sådan er det jo nu engang, da jeg ikke bestræber mig på at være perfekt Lidt info: det er optaget med en iphone, en mixer, nogle billige mics og en USB-interface Jeg har spillet i en 3½ års tid nu og er selvlært. Glæder mig til at høre fra jer! vh. Nick Kristensen P.s. det er kun trommer! P.p.s. i må undskylde at jer ser lidt åndsvag ud XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Madsen Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 det sgu groovy! respekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 da jeg ikke bestræber mig på at være perfekt Nej, hvem vil da også være det? Godt at have gode mål...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted April 30, 2011 Author Share Posted April 30, 2011 Nej, hvem vil da også være det? Godt at have gode mål...! Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted April 30, 2011 Author Share Posted April 30, 2011 det sgu groovy! respekt Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts