Andreas Hansen Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Hey TS! Jeg betragter mig selv som en nybegynder inden for tromme-faget (har kun spillet i ca et halvt år) så jeg ville høre om der var nogle af jer der har forslag til nogle gode sange at lære for en begynder som mig jeg kan spille de fleste almindelige rock-rytmer og kan sagtens spille med "skæve" slag Nogen bud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Hvis du kan dit AC/DC, så vil jeg måske begydne at se lidt på Bon Jovi, Bullet, Joan Jett. Det er fedt Rock N' Roll med masser af nosser og simple, men dog alligevel lidt udfordrene trommespil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted May 10, 2011 Author Share Posted May 10, 2011 AC/DC og Bon Jovi lyder i hvert fald tiltrækkende kender desværre ikke lige de to andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Du skulle overveje at anskaffe dig nogle af Tommy Igoes play-along bøger og cd'er. De er geniale. Der er virkelig mange backing-tracks (som han dog selv har lavet). Så er der noder til, som kun skal bruges som vejledning. - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
drumgroowe Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 hvis jeg var dig ville jeg dyrke noget tool, mars volta, og lamb of god. det er noget god gammeldags røvballerock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted May 10, 2011 Author Share Posted May 10, 2011 hvis jeg var dig ville jeg dyrke noget tool, mars volta, og lamb of god. det er noget god gammeldags røvballerock You funny guy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts