Kasper-Hertz Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Hej derude. Jeg har i weekenden indspillet og produceret følgende nummer med Søren Nørregaard (der spiller alle instrumenter). For at gøre det lidt mere interessant, har vi suppleret den akkustiske demo med en lille video. Håber, I kan lide den. - Kasper Hertz Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 det er super fedt for os der gerne vil se manden bag det hele. god sang.... dog skriver du demo, hvis det er til at sende ud så forhør dig evt rundt om de steder du agter at sende det til. det ville være synd hvis filmen på nogen måde tog fokos væk fra sangen. mange der lytter til demoer/ folk der skal vurdere en sang kan godt lide at sætte sine " egne" billeder på en sang. men som sagt spørg omkring da filmen bestemt også er med til at vise en anden side, måske en abden kreativ side.... dette er venligt ment...... og ikke på nogen måde for at rette eller hakke. venligst Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted May 29, 2011 Author Share Posted May 29, 2011 Måske har jeg formuleret mig forkert jeg brugte bare demo som betegnelsen for den "indspilning" vi har lavet. Det er en meget primitiv produktion, og vi vil bestemt indspille en full-band version på et tidspunkt. - Tak for respons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 ok cool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts