Stumfisk Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Bam bam... Jeg skal opvarme med Freddy & the Phantoms for The Eagles til en udsolgt koncert med 26.000 mennesker... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Pænt ærgeligt job... 26000 er jo næsten en tom sal. Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Tillykke!! Der var også nogle fra min klasse der blev udvalgt til at opvarme for Eric Clapton igennem TakRock-siden. Det er et vildt nice koncept! God koncert - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik Fogde Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 I Hjallerup? Der er dog ikke heelt solgt 26.000 endnu. Men der er solgt rigtigt mange! Link to comment Share on other sites More sharing options...
madshovgaard Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Fedest! Hils Don Henley! Link to comment Share on other sites More sharing options...
heroje Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Tillykke! Det er sgudda for fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MADL Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Damn. Tillykke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lauritsen Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Sådan Rune, Gi den gas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 http://gaffa.dk/nyhed/50166 Til de der vil vide mere om jer... Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Til lykke med gig'et. Det er sgu stort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Hold da op. Det lyder som en fed oplevelse. Tillykke . Jeg har spillet for ca 10-15000 mennesker engang til Broløbet, men de var der jo så ikke for at høre os, men det var da sjovt alligevel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Det er da ingenting!! Jeg har et gig i Slangerup Forsamlingshus imorgen! ... Tillykke med det du! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaton Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Tillykke med jobbet... Godt gået... Og super super fedt musik... Virkelig en fornøjelse at lytte til... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Det' sgu et hyggeligt lille caféjob i har fået der - tillykke med det! Og rigtig fed musik i laver btw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Ja, endnu en gang tillykke. Det slår nok vores lille fælles gig på PH Caféen. Det kunne være spændende at høre lidt om, hvordan I forbereder jer til sådan en koncert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Det kunne være spændende at høre lidt om, hvordan I forbereder jer til sådan en koncert. Ja! Hold os endelig opdateret - også bagefter. Stort tillykke! Det er fandme sejt! Og god fornøjelse med det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
theregel Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 tillykke med tjansen.. Det da noget af en basker mulighed... Men det er jo også noget solidt materiale i prestere!! Thumbs up Regel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stumfisk Posted June 11, 2011 Author Share Posted June 11, 2011 Tak for alle svarene... Her er lidt læsestof: http://gaffa.dk/nyhed/50166 Som sådan går vi ikke noget ekstra ud af det end til et almindeligt job. Der er dog lige lagt en ekstra kor-øver ind, nu da det er The Eagles vi skal varme op for Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stixx Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Hey. det man sige er et fedt gig. Hils Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Det er saaaaaaatans stort! Tillykke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 WOW. Gi den gas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Korsgaard Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Tillykke!! Der var også nogle fra min klasse der blev udvalgt til at opvarme for Eric Clapton igennem TakRock-siden. Det er et vildt nice koncept! God koncert - Kasper The mocks? Trommeslageren ramte mig i skulderen med hans trommestikker, og det var lige den stik jeg plejer at bruge - så du kan lige hilse og sige tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stumfisk Posted June 13, 2011 Author Share Posted June 13, 2011 Der er en gut der har lavet en facebook side der viser bygningen af "Mit trommepodie": Eagles i Hjallerup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Madsen Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 skulle hilse fra mine forældre og sige at opvarmningen var ganske glimrende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts