Rasted Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Hejsa! Jeg står og mangler en Humes & Berg Enduro 16x16" kasse... MEN kan kun finde den i USA, hvor fragten er helt åndssvag dyr.. Der er vel ikke en der vil hjælpe mig med at finde den til en rimelig pris? Håber I kan hjælpe Mvh, Frederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Moder drums plejer at ha dem ellers kan de skaffe den 18" er der da http://www.nettodrums.dk/product.asp?product=4693 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Som jeg forstod det på Søren i Modern Drums i lørdags, stopper de forhandlingen af Humes & Berg, og så vidt jeg ved, havde de ikke flere 16x16.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 ok.. sorry.. anede jeg ikk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Det skal du ikke undskylde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik Sølvsten Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Medlem Stixx har en masse Enduro kasser til salg. På listen står godt nok ikke en 16". Meeen, hør ham ad. Det kunne da være han lå inde med en. Eller noget.. /Frederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts