Kasper-Hertz Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Hej. Jeg har de sidste 2 dage indspillet følgende nummer. Jeg vil rigtig gerne have respons på nummeret som helhed, det instrumentale, indspilningen osv. osv. Wherever We Go Nummeret ligger øverst på siden - Kasper Hertz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Har du lavet det helt selv? for så vil jeg da bre sige for det er sgi da godt! Det ville være en af de få sange, hvis den blev spillet i radioen, som jeg ville synge med på (hvis jeg kunne teksten ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasob Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Rigtig fedt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 9, 2011 Author Share Posted July 9, 2011 Tak tak tak tak! Ja, jeg har lavet alt selv, og spiller selv alle instrumenterne, og har også indspillet og produceret nummeret - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 9, 2011 Author Share Posted July 9, 2011 I er også velkomne til at tjekke nogle af de andre numre, jeg har lavet på min bandbaseside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts