Amsterdam Museum/butik

JSL
 Share

Recommended Posts

Som inspiration til Berlin-tråden vil jeg lige give et par Amsterdam butikker en anbefaling med på vejen.

Jeg var på ferie i Amsterdam og måtte selvfølgelig tjekke ud hvad der findes af trommer i den by.

Jeg faldt over en hyggelig butik/museum, og var meget overrasket over alt det vintagegrej de havde til salg (Han har mere end hjemmesiden viser) .

Så hvis i kommer til Amsterdam, så må i ikke snyde jer selv for Hide Hitters

Til dem der er interesseret i sjældne strenginstrumenter er der også Palm Guitars hvor bla. Nick Cave shopper en gang i mellem.

God Tur :tu:

Edited by JSL

:tu: Go' tur, det er jo en super fed by.

Altså jeg boede på dette hotel dernede som kostede omkring 900 pr. nat.

Tilfældigvis er naboen...Palm Guitars, Dejlig bekvemt

Edited by JSL

Fra skaberen af berlin-tråden.. Lol, OT. Det er da en alt for svedig butik! Sidder og savler over deres hjemmeside. :P Heldigvis står der "We ship from Amsterdam!" That just made my day! :lol:

Thanx for link!

/Frederik

Det gør han nemlig, og ja han har ret mange fede ting, særligt bækkensamlingen var super

Så er jeg tilbage. Jeg skal i øvrigt hilse og sige at det godt kan lade sig gøre at lave en 5 dages tur til Amsterdam med 20 euro på lommen - like a bum!

Hvis man kommer til Amsterdam, bør man tage i Vondelpark og høre musik. Det er gratis og udendørs, og rigtig hyggeligt (når det ikke lige regnede). Der er noget på programmet næsten hver dag i ferien. Vi hørte jaaazzz. Vi nåede desværre ikke at se så meget dernede pga. det ret trøstesløse vejr, men en fed by, uden tvivl!