Rasmus D Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 Igår oplevede jeg en af de bedste koncerter nogensinde. Fire fantastiske musikere (faktisk fem, for Rocco Deluca's opvarmning var virkelig fedt) og halvanden times fordybelse i musikken. <br/> <br/> Var der andre TS'ere derinde? <br/> <br/> Her et lille klip, hvor Brian Blade lægger ud med et lækkert groove og Trixie Whitley spiller med (Ikke fra vega). <br/> <br/> <iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/mMvyfb-9ckU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?showtopic=62891 - og MADL var der også! Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
MADL Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 Yeah! Det var fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppp Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Ja mand! Så fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Fuck de er fede!! - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trap Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Jeg var der selvfølgelig også! Og synes det var et brag af en koncert!! Det at høre Brian Blade live, var for mig en drøm der gik i opfyldelse!!! Han er efter min mening en af de mest inspirerende trommeslagere nogensinde... Hans forståelse for dynamik er intet mindre end FANTASTISK, og sikke et overskud den mand har!! En sand mester... Eneste minus, var de ikke spillede sangen "Sing" En lille perle fra debut pladen. Ellers alt i en fænomenal koncertoplevelse. Men det, havde jeg også regnet med:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts