jonaslind Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Som jeg læser denne tråd er det på INGEN måde dig, der er indblandet eller bliver hentydet til ..... men blot en generel tydning af "medlemstitel".... Om hvor vidt dette forum skal være dybt seriøst eller også kunne indeholde skæve/sjove historier/betragtninger - så sætter jeg personligt stor pris på begge dele.... Det er et forum, hvor der er hjælp at hente mht diverse trommenørdeting men hvor der også er plads til et godt grin.... Så fik jeg "luftet mit gevær". Enig Charlotte. Det startede jo med et reelt spørgsmål. Og ja, der skal være plads til lidt spas og løjer. Hilsen mig som ikke gider lufte "geværet" foran jer trommetosser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Hilsen mig som ikke gider lufte "geværet" foran jer trommetosser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weirdrummer_ Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Laver bare lige en irrelevant post for at komme nærmere det næste niveau så folk herinde tror jeg kan spille bedre, hvis det er okay... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Laver bare lige en irrelevant post for at komme nærmere det næste niveau så folk herinde tror jeg kan spille bedre, hvis det er okay... Så er jeg i hvert fald enormt misvisende Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobk Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Har på fornemmelsen at der bliver lavet indlæg i denne tråd - bare for at stige i antal... nej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Ja her: 1: Gunnar bestemmer og vi andre lukker! 2: Se 1! Nimbas perfect beskrivelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grevens Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 (edited) ... hvis det er skrevet før, vil jeg gentage her : indlæg i køb og salgs afdelingen tæller ikke med i indlæg ... -og er dette ikke skrevet før, er dette ikke en gentagelse ... - og jeg har altid drømt om at få et Diana 27 ... ( luftkanon .. mejet brugt i mine unge dage ) ... Edited August 9, 2011 by Grevens Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Ej heller i "off Topic"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grevens Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Ej heller i "off Topic"... ... hvem siger det ??? ( ud over det åbenløse svar ... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 ... hvem siger det ??? ( ud over det åbenløse svar ... ) Det gør jeg... Men prøv selv ad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Dam Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 (edited) ... hvem siger det ??? ( ud over det åbenløse svar ... ) Edited August 9, 2011 by Charlotte Dam Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Det gør jeg... Men prøv selv ad. Har jeg også set et sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Dam Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Efter at have stået og snittet div. grønsager (omkring 50 kg) i 11 timer til Ballerup Musikfest for, at div bands kunne mætte deres maver (og jeg er kun lettere tilskadekommen - ømme håndled og en enkelt kniv stukket i håndfladen da jeg var næsten færdig) - opdager jeg nu, at jeg er blevet trommeslagter i medlemstitel!!! Så håber jeg snart, at jeg kan leve op til det i virkeligheden Men er jo ved at bejdse mine trommer - så det kan være at det er dem jeg slagter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Efter at have stået og snittet div. grønsager (omkring 50 kg) i 11 timer til Ballerup Musikfest for, at div bands kunne mætte deres maver (og jeg er kun lettere tilskadekommen - ømme håndled og en enkelt kniv stukket i håndfladen da jeg var næsten færdig) - opdager jeg nu, at jeg er blevet trommeslagter i medlemstitel!!! Så håber jeg snart, at jeg kan leve op til det i virkeligheden Men er jo ved at bejdse mine trommer - så det kan være at det er dem jeg slagter... Til lykke Og håber ikke du er kommet alt for slemt til skade, så du ikke kan arbejde videre på trommerne. Vi glæder os jo til at se slutresultatet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Jeg har et Diana 45.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Jeg har et Diana 45.... Vi har vist brug for en tolk ved kasse 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rasmus Vorm Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 jeg vil også avancere i systemet! Du bliver aldrig til noget Kasper R! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Vi har vist brug for en tolk ved kasse 1. Mit bedste bud er at Diana 45 er et luftgevær. Som dette: Ellers kunne det også være et godt chatnavn. Diana45. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennywise Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Har på fornemmelsen at der bliver lavet indlæg i denne tråd - bare for at stige i antal... Tror du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennywise Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Har på fornemmelsen at der bliver lavet indlæg i denne tråd - bare for at stige i antal... Det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennywise Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Har på fornemmelsen at der bliver lavet indlæg i denne tråd - bare for at stige i antal... er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennywise Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Har på fornemmelsen at der bliver lavet indlæg i denne tråd - bare for at stige i antal... måske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennywise Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Har på fornemmelsen at der bliver lavet indlæg i denne tråd - bare for at stige i antal... ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennywise Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Har på fornemmelsen at der bliver lavet indlæg i denne tråd - bare for at stige i antal... nogen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennywise Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Har på fornemmelsen at der bliver lavet indlæg i denne tråd - bare for at stige i antal... helt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts