Jesper Hoberg Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 - Vil bare dele dette fantastiske klip med jer. Jazz, spillet af den absolutte elite, fra dengang jazz var jazz; YouTube Link to comment Share on other sites More sharing options...
drumkid Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 WHU! Stærke sager Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasper r Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 NHØP, Alan Dawson og Bill Evans også en virkelig ond konstellation Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasSv Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Alan Dawson var en mesterlig musiker! Også manden bag the Rudimental Ritual.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rallaei Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Jeps... Bl.a. Tony Williams gamle lærer... Uhyggelige og totalt hippe chops! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik Sølvsten Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Sonny Rollins er mit idol.. Og NHØP og Dawson er bare for fantastiske. /Frederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taye nørden Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 man kan låne hele DVDen på Odense musikbibliotek hvis man lige er i nærheden:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik Sølvsten Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Btw, jeg er også saxofonist.. Just in case i troede jeg ikke vidste hvem der spillede hvad. /Frederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts