kristian riege Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Hey gutter, Jeg har tænkt mig at sælge/bytte ud af nogle ting som jeg ikke føler nogen glæde af, så derfor skal det videre. men jeg ANER ikke hvad det er værd så jeg tænker om i måske kan hjælpe mig Det handler om: Paiste Pail Stewart Copeland Blue bellride 22" i SUPER stand, jeg har næsten ikke spillet på det. Det er et tørt ping ride. Slag og bytte. Bytte med Zildjian K 13 HH, Zildjian K Light 14" HH 16"-17" Zildjian K Dark (medium) eller Zildjian K ride 20" Zildjian A Custom 13 HH Den er for lys og ren i lyden til det jeg spiller. Den er også i rigtig god stand. Ingen skader af nogen art. Salg og bytte med Zildjian K 13 HH, Zildjian K Light 14" HH 16"-17" Zildjian K Dark (medium) eller Zildjian K ride 20" Pearl Eliminator Sort Hihat stativ. Det passer ikke sammem med mit nye sæt. Det har selfølgelig slitage mærker efter brug men meget få. Salg og bytte. Bytte med DW HH stativ. Er det for meget at forlange disse ting ? Kh Kristian Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted August 29, 2011 Author Share Posted August 29, 2011 Ej Come on guys. 130 medlemmer har set tråden og ikke ÉN har svaret... Hva fuck sker der ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Blue bell ride: hbo 1500. Med lidt held kan den sagtens snige sig længere op. Nu er trommeslagere jo forfærdeligt forfængelige, så det kan være at den blå farve ikke falder i alles smag. Hatten bliver 850-1000. Forleden gik en 13" K hat til 850 kroner. Igen et spørgsmål om efterspørgsel. Det burde være muligt at få 1000 for den, men afhænger af tålmodighed. 800 for stativet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted August 29, 2011 Author Share Posted August 29, 2011 (edited) Blue bell ride: hbo 1500. Med lidt held kan den sagtens snige sig længere op. Nu er trommeslagere jo forfærdeligt forfængelige, så det kan være at den blå farve ikke falder i alles smag. Hatten bliver 850-1000. Forleden gik en 13" K hat til 850 kroner. Igen et spørgsmål om efterspørgsel. Det burde være muligt at få 1000 for den, men afhænger af tålmodighed. 800 for stativet? AAAAARh 800,- for et sort Pearl Eliminator stativ som ikke er blevet brugt ret meget. Det skal gerne længere op ! Og et bækken der koster 3400 for nyt skulle også gerne længere op men hvis det sådan priserne er skruget sammen så er det jo sådan det er ! Edited August 29, 2011 by kristian riege Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts