Kasper-Hertz Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Hej trommefolk! Jeg faldt lige over denne video på youtube, da jeg sad og stenede John Mayer videoer. Kæft hvor Steve Jordan groover fedt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakob Houmøller Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Steve er så røv dygtig... Min ynglings trommeslager for tiden... Jeg bliver hver gang overrasket over hvor fedt og tight han ligger... Det er for vildt... Og de trommer lyder jo smukt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Han groover bare så fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Dam Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Hej trommefolk! Jeg faldt lige over denne video på youtube, da jeg sad og stenede John Mayer videoer. Kæft hvor Steve Jordan groover fedt!! Tak for linket - dejligt!! Lige hvad jeg havde brug for !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasob Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Fantastiske fede grooves. Tak for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frede Bo Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Synd med kvaliteten, ødelægger det lidt for mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts