kristian riege Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 FUUUUUCK han synger godt !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfa Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 wow! Har godt lagt mærke til, at han synger godt når han spiller med paul maccartney. Men jeg havde da godt nok ikke regnet med det her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopher Vejlager Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Wow. Vildt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rasmus Vorm Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 http://youtu.be/FMZKDetGHCY Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Whoa! Hold da op, han er god. Det havde jeg ingen anelse om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted September 10, 2011 Author Share Posted September 10, 2011 http://youtu.be/FMZKDetGHCY Jeg vidste der ville være en der lagde den ud hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopher Vejlager Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Jeg faldt lige over den originale studieversion og så, at det minsandten er Seal, der synger der. Efter min mening gør Abe Laboriel det langt bedre end Seal, og så er det oven i købet live, hvor der kun er ét forsøg til at få den i kassen. Imponerende! Lækker stemme..! Originalen med Seal - til sammenligning Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevn Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 FUUUUUCK han synger godt !!! Han får fem stjerner fra mig....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 It ain't over 'till the fat drummer sings Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars_ulrich Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Det har man da vist længe, hvis man har været inde på drummerworld og set han videoer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 …og så har den været postet på TS for lææænge siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 …og så har den været postet på TS for lææænge siden Good One. Ja den er gammel, men stadig fed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts