Dennis Chambers Records

Gandrum
 Share

Recommended Posts

Hej!

Tænker det er dette klip, du tænker på?

Kunne det være noget dB-måler på snaren? Den viser et tal for hvert slag på lilletrommen. Den viser i omegnen af 100dB når han slår, hvilket godt kan passe. Jeg ved det dog ikke - og heller ikke lige, hvad meningen skulle være med det...

Hilsen Anders

Hej!

Tænker det er dette klip, du tænker på?

Kunne det være noget dB-måler på snaren? Den viser et tal for hvert slag på lilletrommen. Den viser i omegnen af 100dB når han slår, hvilket godt kan passe. Jeg ved det dog ikke - og heller ikke lige, hvad meningen skulle være med det...

Hilsen Anders

Tak Anders... :tu: Jeg havde problemer med TS's website da jeg oploadede linket, så derfor... Men det er det rigtige link du referere til.

Men hvorfor skulle man sætte en måler på DC's lilletromme... han da må have en fornemmelse af styrken han slår med...???

Nogle andre der har et bud?

En slags metronome er Vel heller ikke?

Eller counter i forhold til hvor han er henne i musikken?

Så vidt jeg kan læse er det kun tempo, den læser via trigger. Den viser om man er tempo... Jeg tror ikke den målet dynamik.

Jamen hvad menes der så med dette? :huh:

How do the Gain and Sensitivity controls work?

The Gain control acts as main control setting for monitoring the notes that are played at a loud dynamic. The Sensitivity control works as a fine tuning control for determining which softer dynamics the unit will recognize. These controls can be used to setup the unit to handle almost any conditions you will encounter. Additionally, the controls can be used to improve your dynamics and timing.

How do I adjust the unit for maximum dynamic range?

The product is capable of handling a wide range of dynamics; the key is the initial settings and adjustments. The procedure that follows was updated in our instructions on October 23, 2000.

1.Set both controls to the OFF position.

2.Begin playing at a medium to loud level.

3.Adjust the Gain control until the unit begins to register your tempo.

4.Play at a softer level

5.Adjust the Sensitivity control until the unit registers the tempo.

Edited by Gandrum