krzesinskibabs Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 hej alle sammen jeg vil have mig en cajon men vil ikke bruge så mange penge på den da den bare er til at øve lidt på herhjemme og hygge med. er det sammel selv sæt til 300 kr. overhovedet noget værd? eller er det bedre/lige så godt at lave en selv fra bunden? Mvh. Oliver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Hvilket samlesæt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mumrik Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 (edited) Jeg tror måske der mangler et link. Men lige meget hvad, så har jeg set nogle på min skole har lavet dem og altså det var sådan et samlesæt de lavede dem ud fra. De blev rigtig flotte, dog prøvede jeg den ikke selv. En ting er sikker, hvis elever på 13 år kan lave dem i sløjd, og endda få dem til at se flotte ud, må du også kunne! Ellers kan man måske google sig frem til et review af en art, af sådan nogle samlesæt?? Hvis det holder er det i hvert fald ikke helt smart at smide 1600+ for en, hvis man kan få dem til 300!!! Håber du finder ud af noget! Cajon Mvh Andreas EDIT: Jeg nævner ikke noget om lyden da jeg kun hørte dem spille på afstand - langt væk! Så jeg føler ikke rigtigt jeg tør udtale mig om lyden EDIT_EDIT: Det lød dog som en cajon, men mere detaljeret tør jeg ikke sige.. Edited December 7, 2011 by mumrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drummer_Boy Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Til den pris er der jo ikke meget at tabe, så hvor ikke bare give den et forsøg? Så kan dine erfaringer oven i købet komme os andre til gode! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Jeg har samlet en selv, og set er efter min mening ikke særlig godt desværre? Har en billig en hvis det er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzesinskibabs Posted December 9, 2011 Author Share Posted December 9, 2011 Jeg har samlet en selv, og set er efter min mening ikke særlig godt desværre? Har en billig en hvis det er? den billige en du har, er den den du samlede selv som ikke lød godt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Jeg nævner ikke noget om lyden da jeg kun hørte dem spille på afstand - langt væk! Så jeg føler ikke rigtigt jeg tør udtale mig om lyden EDIT_EDIT: Det lød dog som en cajon, men mere detaljeret tør jeg ikke sige.. cool story bro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Har en hjemmelavet on en stagg. send evnt. pm:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts