Dirty Loops

Anders Kaae
 Share

Recommended Posts

Jeg må indrømme og sige at jeg syntes der er en overdreven brug af trommer.. og det faktisk irretere mig lidt :argh:

Jeg må indrømme, at jeg ikke er enig. Jeg synes han spiller meget smagfuldt, hvis man kan sige det. Jeg er personlig mest til rock, men jeg synes sgu de er fede. Lidt vel jazzede indimellem og lidt for meget sovs og for mange fraseringer, men fuck hvor det groover og swinger fedt.

Det eneste der er dårligt er starten. Det der simpelthen noget rod. Men ellers er de mega svedige. Bassisten er for sindsyg. Hvordan kan man se sådan ud og så spille den sygeste funkbas. De er super talentfulde. Sangeren er måske lidt for homo til mig men det er jo smag og behag som man siger hahaha !

De er pissedygtige og lader til at ha en spilleglæde der er helt oppe under loftet.

Når det så er sagt er jeg ikke til funk i nogen afskygninger og den 'se mig' stil de lire af til UG, er noget af det værste jeg ved!

Men de kan deres pis!

Nimbas

Man kan jo altid diskutere smag og stil, og personlig kan jeg heller ikke rigtig holde ud at høre denne stil i for lang tid af gangen, men man må fandme give dem, at de sætter langt de fleste danske musikere til vægs med den præstation. Hold kæft et teknisk (OG MUSIKALSK) overskud! Der er virkelig brugt mange timer i øvelokalet! Og det er fedt at se så relativt unge folk diske op med den spilleglæde og niveau! Der er virkelig ikke mange danske musikere i den alder, der har det tekniske niveau! Det er fandme fedt at se!!