Tallica Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Mht. udseendet kan man vel mene hvad man vil, men det er fandeme et sæt for sig selv og ikke mindst et flot stykke arbejde der er blevet lagt i det! Bedøm selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Nøj hvor syntes jeg det er hæsligt! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Pedersen Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Ja, jeg synes sgu også det er hæsligt. xD 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Haha! Shit... Det er så grimt at det er sejt. Var ellers ret vild med hans gamle polkaprikkede sæt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ULF Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Synes det er fedt. Men synes også at alt hvad Mastodon rører ved bliver til guld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 lige bortset fra at det er et TAMA så synes jeg det ser rigtig fedt ud. dejligt at se noget anderledes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan "Due" Jensen Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Det er alligevel et flot stykke arbejde. Men jeg synes der er mere flower power end metal over det Det passer selvfølgelig godt til mandens tattoos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasselhoff Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Virkelig flot lavet! Og det har sikkert taget en krig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beechcraft Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 lige bortset fra at det er et TAMA så synes jeg det ser rigtig fedt ud. dejligt at se noget anderledes. godt nok Tama, men tammere hænger sgu' omvendt!! // Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Og nu er de på DRk. Altså Mastodon, ikke trommerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 godt nok Tama, men tammere hænger sgu' omvendt!! // Jan what? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 De er så grimme, at de er MEGA fede! Og det faktum at de tilhører en metaltrommeslager, gør bare det hele endnu bedre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Nøj det er mærkeligt. Men hver sin lyst. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcdrum Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Det kan man sku kalde et custom sæt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 tror fandme folk vil kigge hvis jeg slæbte rundt på dem... respekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Madsen Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 hver sin smag.. kan ikke bestemme mig, det er så grimt, at det er cool... HÆSLIGT.. men FEDT! Can't make up my mind! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikjensen Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 De er grimme ! nuff said......! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 1327090991[/url]' post='716218']De er grimme ! nuff said......! Enig! Bare fordi noget er specielt, gør det ikke noget fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trucks Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Cool... men grimt... på den fede måde... eller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gulddrengen Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Klassisk tilfælde af at bare fordi man kan betyder det ikke man skal!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metalblast Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Det er dælme et funky sæt haha. Jeg synes det er møggrimt, men så passer det jo til Mastodons sløje hegn høhø Link to comment Share on other sites More sharing options...
difquin Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Jeg synes det holder - Mastodon er hippiemetal på den fede måde, så grafikken passer fint ind i deres stil. Det minder i øvrigt lidt om Chad Smiths bizarre blækspruttesæt fra start-90erne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts