Hvordan er din økonomiske situation?  

113 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted (edited)

Vi havde en afstemning vinteren 08/09 om hvor broke/loaded os trommeslagere enlig er.

Her et par år efter kunne det være interessant at se om vi stadig er lige broke/loaded.

(Afstemningen skulle meget gerne være hemmelig!)

Find den gamle her.

(For statestikkens skyld, så lad venligs vær' med at stemme i den gamle tråd :))

Edited by ♪ Magnus ♪
Posted

Hehe, officielt skylder jeg på den forkerte side af en Mil, men da de er sat i en lejlighed, tæller det jo ikke helt.

Men udover det, er jeg skolelærer med 2 små børn og en kone på dagpenge, så det er ikke velstanden der præger mit liv - men som Jonas, er jeg glad, og mangler ikke nogle basale ting (medmindre et nyt ride er en basal ting, selvom man har 3 i forvejen :argh: )

Posted

Jeg har gennem et stykke tid lagt lidt til side så jeg fik råd til at købe trommesæt. Nu har jeg så ikke rigtig nogle penge men skylder heldigvis ikke noget væk.

Posted

Altså det kommer jo ikke kun an på hvad der står på kontoen, men også hvad man har invisteret i... Jeg får tre MEGET forskellige beløb alt efter bankkonto, bolig og mit studie...

• 3 months later...
Posted

Skal man tælle kreditlån med??... Så er jeg fucking fucking deeeep broke..

I det daglige går det ok

Opsparing!??... Den står i trommegrej.. Hva ellers!??

Posted (edited)

jeg er status quo, men okay... det er heller ikke det fedeste at bo hjemme, og ikke have kørekort.... men jeg er studerende, og musiker.. det er hvertfald min undskyldning :doo::dialaugh_trans:

Edited by Jens Madsen
  • 8 months later...