Kasper Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Jeg spiller trommer i et band som hedder Dirtyguns og som spiller rockcover. Bandet har efterhånden kørt en del år, og vi synes det var tid til lidt fornyelse. Derfor kom vi op med ideen at lavet cirkustema Vi har bla lavet nye bagtæpper og bestilte nogle store klovne hjem fra USA. Nu spillede vi så med 2012 opsættet for første gang igår i København på Rosie. Folk tog rigtig godt imod det og synes det var sjovt der var lidt andet at kigge på end på de sædvanlige instrumenter på scenen. Printet på stortrommen er lavet hos Logocut, som jeg selv har sat på et Powerstrokeskind. Først lidt om hvem vi er: Så scenen på Rosie Mcgees Kbh Vores bus med vores nye co-driver Der mangler lige et par tønder med nogle effekter i, men de har været forsinket. Håber i synes det er lige så sjovt som vi gør Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Det ser sku fedt ud. Hvilke bækkener har du med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Nej, hvor er det sejt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trucks Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Super cool Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 totalt grineren! fedt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Tak skal i ha . Vi synes også selv det er sjovt at gøre lidt ud af det. De bækkener som er i tasken pt er: 14" Bosphorus Ferit hihat 20" Bosphorus Ferit ride 20" HHX Ozone crash 18" Paiste Signature Dark crash Havde et 16" Paiste Signature fast Crash som jeg var rigtig glad for, men det er lige flækket. Så der skal lige købes et nyt. Indtil videre erstattes det af et 16" Avantgarde crash. Lilletrommen er en Ludwig supra Bronze Og sættet er et DW - som jeg regner med at sælge, da jeg er mere glad for mine Yamaha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Fuck hvor er det fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philipingemann Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 NICE LOL! KØRER STILEN SMILER Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Fedt at I gør noget ud af scenen. Det mangler mange gange, når man ser et band. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted February 19, 2012 Author Share Posted February 19, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 (edited) Øv, læste overskriften som "sceneudskydning". Det syntes jeg lød vildt spændende. Havde forestillet mig noget med en katapult. Trænger vist til nye læsebriller. Edited February 19, 2012 by UlfN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted February 19, 2012 Author Share Posted February 19, 2012 aaaaahaa, men det skal jo på en eller anden måde overgåes i 2013. Så det ku en katapult måske komme på tale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Når i nu kører cirkustema kunne det måske være mere passende med en kanon, det ville give stagediving en helt ny dimension. Super fed bagtæppe i øvrigt, jeg synes måske klovnene er lidt overkill, men det er nok bare mig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 Det SKAL være overkill Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars_ulrich Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Jeg har set jer i Vejle hvor i skulle varme op for Kalle Pimp, og jeg syntes det var utroligt fedt sceneshow som i lavede. Syntes faktisk at bandet lød VIRKELIG tight! Jeg følger jer også på facebook! Men vil gerne høre jer igen! -Kent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted February 23, 2012 Author Share Posted February 23, 2012 Hej Kent. 1000 tak skal du ha Ja vi spillede 10 - 15 jobs med Kalle P lige efter han vandt, det var meget sjovt. Vi spiller på Crazy Daisy, Horsens på lørdag. Du skal være mere end velkommen. Hvis det bliver aktuelt kan jeg prøve at skrive dig og en kammerat i døren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts