Messevideo: C&c Drum Company

Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

keep dreaming .. I wish.. det er 17-20k inkl. alt... medmindre du kan få dem uden om tolden.. :-(

MEN MEN: det er sygt billigt for de kedler alligevel!.. noget af de bedste jeg har hørt.. og det er kun ud fra youtube.. efter min mening er den lyd lige i øjet!

du får ikk noget der bare nærmer sig den lyd for udner 30-35 andre steder.. og jeg vil påstå du ikk kan finde den?

Arg, havde overset at prisen du fandt var direkte fra C&C. Ja, når der så kommer et forhandler-mellemled bliver prisen selvfølgelig noget højere. Det lød også for godt til at være sandt:)

Men jeg vil nu alligevel kraftigt overveje det, hvis jeg på et tidspunkt skal ud og købe nyt. Godt lyder de, og prisen er jo ikke værre end så mange andre sæt i den klasse.

Edited by Mathias Jensen

Arg, havde overset at prisen du fandt var direkte fra C&C. Ja, når der så kommer et forhandler-mellemled bliver prisen selvfølgelig noget højere. Det lød også for godt til at være sandt:)

Men jeg vil nu alligevel kraftigt overveje det, hvis jeg på et tidspunkt skal ud og købe nyt. Godt lyder de, og prisen er jo ikke værre end så mange andre sæt i den klasse.

Nej det er faktisk vejl udsalg!... Men du skal huske fragt til dk, told, moms (af pris + fragt) og gebyr...

Nej det er faktisk vejl udsalg!... Men du skal huske fragt til dk, told, moms (af pris + fragt) og gebyr...

Hmm, så forstår jeg ikke hvordan det bliver så meget. Prisen for selve trommerne er jo så ca. 8000 kr. Hvis vi så regner med 10.000 inkl. fragt, hvilket vel nok også er højt sat, og så told og moms (25%) af de 10.000, giver det da heller ikke mere end 12.500? Hvordan får du så til op omkring de 20.000? Jeg har aldrig handlet fra staterne før, så jeg spørger af ren og skær uvidenhed:)

Jeg er ret sikker på man godt kan få dem hjem til Danmark for omrking 15.000 - eftersom Memphis Drum Shop's priser varierer en smule, og man skal spørge efter det, for at få den præcise "køb nu" pris.

- Måske med et heldigt tilbud i hvert fald :-)

Det her bliver de næste!!! .... men sådan siger man jo hver gang man ser nogle fede trommer ... :whiteflag:

Mvh Bertram.

• 3 months later...

Jeg bringer lige denne tråd i live igen, for at dele min glæde over, at jeg arbejder på at bestille et Player Date Big Beat i løbet af den nærmeste fremtid. De er begyndt at sælge dem gennem en distributør i Tyskland, og der skal derfor ikke påregnes 25% dansk moms.

• 2 months later...