Mathias Jensen Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 (edited) keep dreaming .. I wish.. det er 17-20k inkl. alt... medmindre du kan få dem uden om tolden.. :-( MEN MEN: det er sygt billigt for de kedler alligevel!.. noget af de bedste jeg har hørt.. og det er kun ud fra youtube.. efter min mening er den lyd lige i øjet! du får ikk noget der bare nærmer sig den lyd for udner 30-35 andre steder.. og jeg vil påstå du ikk kan finde den? Arg, havde overset at prisen du fandt var direkte fra C&C. Ja, når der så kommer et forhandler-mellemled bliver prisen selvfølgelig noget højere. Det lød også for godt til at være sandt:) Men jeg vil nu alligevel kraftigt overveje det, hvis jeg på et tidspunkt skal ud og købe nyt. Godt lyder de, og prisen er jo ikke værre end så mange andre sæt i den klasse. Edited June 11, 2012 by Mathias Jensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Arg, havde overset at prisen du fandt var direkte fra C&C. Ja, når der så kommer et forhandler-mellemled bliver prisen selvfølgelig noget højere. Det lød også for godt til at være sandt:) Men jeg vil nu alligevel kraftigt overveje det, hvis jeg på et tidspunkt skal ud og købe nyt. Godt lyder de, og prisen er jo ikke værre end så mange andre sæt i den klasse. Nej det er faktisk vejl udsalg!... Men du skal huske fragt til dk, told, moms (af pris + fragt) og gebyr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 (edited) Wow..... Det her Maple Gladstone lyder også for sindsygt! Edited June 11, 2012 by Mr.Jones Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Nej det er faktisk vejl udsalg!... Men du skal huske fragt til dk, told, moms (af pris + fragt) og gebyr... Hmm, så forstår jeg ikke hvordan det bliver så meget. Prisen for selve trommerne er jo så ca. 8000 kr. Hvis vi så regner med 10.000 inkl. fragt, hvilket vel nok også er højt sat, og så told og moms (25%) af de 10.000, giver det da heller ikke mere end 12.500? Hvordan får du så til op omkring de 20.000? Jeg har aldrig handlet fra staterne før, så jeg spørger af ren og skær uvidenhed:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_50 Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 ShopUSA siger små 12 kilo, hvis man regner med at kunne få dem for 1300$ inklusiv fragt i USA Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Pris 1900$ = 11400 kr + Fragt: aner det ik men vel 15-1600?? = 13000 kr + moms = 13000x1,25 = 16.250 kr + told = 16.250 x 1,038 = 16850 kr + gebyr 160,- = ca. 17000 Det er atså bare sådan afrundet osv! Men deromkring Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Ja det afhænger seføli af model og specs.. Jeg regnede på Big beat sparkle u/ snare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Ja, okay. Jeg regnede ud fra big beat uden sparkle og snare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Jeg er ret sikker på man godt kan få dem hjem til Danmark for omrking 15.000 - eftersom Memphis Drum Shop's priser varierer en smule, og man skal spørge efter det, for at få den præcise "køb nu" pris. - Måske med et heldigt tilbud i hvert fald Det her bliver de næste!!! .... men sådan siger man jo hver gang man ser nogle fede trommer ... Mvh Bertram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Tjek også denne video - de lyder dælme rart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 11, 2012 Author Share Posted June 11, 2012 Mon ikke en forsikring under fragten også skal medregnes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Mon ikke en forsikring under fragten også skal medregnes? Den koster kun 10-15$ hos shopusa.. Men jo den SKAL man ta med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Jeg bringer lige denne tråd i live igen, for at dele min glæde over, at jeg arbejder på at bestille et Player Date Big Beat i løbet af den nærmeste fremtid. De er begyndt at sælge dem gennem en distributør i Tyskland, og der skal derfor ikke påregnes 25% dansk moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Jeg vil lige dele min glæde over, at jeg i næste uge modtager mit C&C Player Date Big Beat.. hold nu op hvor jeg glæder mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Hvad koster sådan en omgang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Det endte på lige under 14.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Ok, det er jo ikke galt med sådan en lækkerhed. Jeg glæder mig til billederne og måske lidt lyd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Billeder skal der nok komme, men optagegrej ejer jeg desværre ikke. Dog skal jeg i studiet til Januar, så det være der kommer lidt trommelyd der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Fuck hvor fedt Mathias! Dem glæder jeg mig til at se billeder af, det er fantastiske trommer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 Jeg bringer lige denne tråd i live igen, for at dele min glæde over, at jeg arbejder på at bestille et Player Date Big Beat i løbet af den nærmeste fremtid. De er begyndt at sælge dem gennem en distributør i Tyskland, og der skal derfor ikke påregnes 25% dansk moms. Men 19% tysk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Men 19% tysk Jovel jovel, jeg er nu stadig ganske fint tilfreds med den pris jeg har fået det til - både billigere og lettere end at skulle købe det hjem fra USA;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts