Tia Drums

Guest HP Kristensen
 Share

Recommended Posts

Guest HP Kristensen

TIA Drums!

Det er en fornøjelse at være på Jacob M. Jessens kontor ved Tia Drums København, for at købe et nyt sæt trommer. Jeg har spillet trommer siden 1967 i mange forskellige rock- country- og dansebands. Jeg har spillet Danmark rundt flere gange, og har haft mange forskellige både nye og gamle trommesæt.

Det er fantastisk at prøve at sidde over for Jacob M. Jessen og tale med en mand, der virkelig ved hvad han taler om, når man som jeg har nogle særlige ønsker vedr. sit trommesæt. Det har været alle tiders med den kompetente respons og kvalificerede råd, som har været givet fra Jacobs side. Jacob har med stor energi fortalt om fordele og ulemper, når det har handlet om valg af forskellige skruer, detaljer mv.

Asbjørn B.V. Hauberg er manden på værkstedet og det er Asbjørn, der bygger trommerne i hånden på deres værksted. Han har et helt fantastisk håndelag, og man kan se, at han er ud af en gammel snedkerslægt på Møn, for der kommer kun kvalitet ud af fingrene på ham.

Det eneste kritikpunkt jeg har i forhold til Tia Drums er ventetiden. Måske er den rimelig nok, blot er det vanskeligt at vente på at få leveret sit super fede trommesæt.

Forventningerne var høje før leveringen, og de er bestemt blevet indfriet. Jeg har fået en kæmpe service, og et sæt trommer, som jeg aldrig nogensinde ville kunne købe magen til et andet sted i hele verden, så det er bare en super oplevelse at spille på det - hver gang!

Prisen på trommerne er meget rimelige, når jeg ser på, hvad jeg har fået for pengene. Der er i øvrigt hjælp til at stemme trommerne første gang, samt vedligeholdelse og service mv.

Tak til Tia Drums, Jacob M. Jessen, og Asbjørn B.V. Hauberg, for mine nye trommer.

De bedste hilsner,

HP Kristensen.

Guest HP Kristensen

hey!!!!! flere billeder og detaljer!!!! så let slipper du ikke :-)

tillykke med det!

Hej!

Det ville jeg gerne, men jeg er grøn her på siden, og jeg har sku svært ved at finde ud af det.

Guest jon petersen

Velkommen!

Det er da vist det, man kan kalde et "testimonial", som Tia kan være tilfredse med. Lige efter bogen.

Om billedupload - se her:

Billedupload - Revisited

Det ser ud som et lækkert sæt, og du har jo CV´et iorden, så jeg forestiller mig at du har både historier og erfaringer at fortælle om. Det glæder jeg mig til!

Venligst

Jon

Jeg er også nysgerrig, men at dømme efter det første billede, ligner det et rocksæt i nogle gode størrelser! :cigar:

Men.. flere billeder, photobucket er SUPER nemt. og så bare smide linket ind her.

Mere info!! :D ...

Guest HP Kristensen

velkommen til.

billeder er nemme at ligge ind via feks. photobucket.com

fortæl om størrelserne på sætte og hvorfor du valgte de størrelser og hvordan er lyden?

WE WANNA KNOW IT ALL :cigar:

Kære alle!

Jeg vil meget gerne besvare spørgsmål og sende flere billeder af mine trommer, men jeg er en gammel tosse, og det bliver til noget rod det hele.

Hvis der er én der har lyst til at hjælpe mig med mine billeder, så sender jeg dem gerne på en mail.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Trommerne kan høres på en helt ny Dvd som ligger på Rocking Silvers hjemmeside www.rockingsilver.dk

Kun gode hilsner,

HP

Hej alle

HP, først og fremmest tak for dine fine ord, som vi også har modtaget pr mail! Hvis alle gjorde som dig, behøvede vi ikke bruge penge på annoncer haha ;)

Jeg kan da hjælpe med at besvare nogle af spørgsmålene:

1: Se flere billeder og specs HER

2: Sættet er bygget af CVL kedler i ahorn, 6 ply på tammer og 8 på BD

3: Bearing edges, doppelt 45 graders

God weekend og påske!

Jacob