Hvorfor Så Min Trommelærer Ikke Sådan Ud Dengang For Mange År Siden?

jonaslind
 Share

Recommended Posts

Jeg håber og beder til, at du godt ved, at alt det her er for sjov.

Hvis ikke du ved det, så lad mig for god ordens skyld slå fast, mine udtalelser om kvinder er kun for sjov.

Hvis du er blevet stødt over mine indlæg, så lad mig berolige dig, de er ikke ment onde.

Håber der er nogen omkring dig til at give dig en kærlig krammer.

Med ønske om en god påske

Jonas

Ingen grund til bemærkningen kærlige krammere som var jeg et forladt barn i skoven eller et evigsurt

r..hul! Lidt dum bemærkning!

Og jeg ved godt at det ikke er ment ondt, men ikke desto mindre - M eller K, vi er alle sammen trommeslagere. Kvinder lige så velspillende som mænd. Og mon ikke de gerne vil respekteres for deres evner som musikere i stedet for evige smålumre bemærkninger?

Jeg er ikke stødt på nogen måde (der skal mere til) men jeg finder det lidt trist at der stadig er al den "høhø" hvis en smuk kvinde spiller trommer. Men sådan er det vel.

Ingen grund til bemærkningen kærlige krammere som var jeg et forladt barn i skoven eller et evigsurt

Og jeg ved godt at det ikke er ment ondt, men ikke desto mindre - M eller K, vi er alle sammen trommeslagere. Kvinder lige så velspillende som mænd. Og mon ikke de gerne vil respekteres for deres evner som musikere i stedet for evige smålumre bemærkninger?

Jeg er ikke stødt på nogen måde (der skal mere til) men jeg finder det lidt trist at der stadig er al den "høhø" hvis en smuk kvinde spiller trommer. Men sådan er det vel.

Nu synes jeg selv det er kvindernes egen skyld, at lumre bemærkninger indfinder sig....TAG DOG NOGET TØJ PÅ KVINDE, der måske dækker fortrinene lidt bedre!!

Jeg har kun oplevet herinde, til ts-dagene og hos div. lærere at blive taget godt i mod... Jeg føler mig ligeså respekteret som, hvis jeg havde været hankøn!!

Og så må "vi" blive lidt bedre til, at komme frem i skoene - det er en mandeverden - men der kan som kvinde sgu godt begå mig...

og ja ville ønske at der var lidt flere af eget køn!!

Den var skam kun kærligt ment. Ikke for at nedgøre dig, men som en "nu skal vi heller ikke tage det hele alt for alvorligt". Men skal da lade være med at sende flere af den slags i din retning.

Jeg er så vidt enig med dig. Men hvis man vil være seriøs omkring det man laver - uanset køn, så lad dit talent være det, der får opmærksomheden og ikke dit vaskebræt/dejlige bryster/smækre lår/flotte garn mm. Hvis du er awsome til det du laver, så skal vi nok opdage dig.

Og jo uanset hvor vi er henne i verden, vil der altid være "høhø'er" om kvinderne, for vi kan jo godt lide dem. Det er i langt de fleste tilfælde en kompliment.

Et klap på skulderen herfra. ;)

Jeg ville nu nok mene at den video lægger op til "høhø hun er lækker" kommentarene.

Havde det kun været hendes trommespil der havde været i fokus, så have hun nok taget noget andet tøj på og ladet være med at smile på sådan en falsk måde.

Jeg kan godt lide videoen .. det er en pæn kvinde der kan spille trommer, men kom ikke og fortæl mig at hun ikke er vild med "opmærksomheden"! :)

jeg må ærligt sige, at jeg mest tænker at hun er lidt.. fjollet. hun er en rigtigt fin slager, men grunden til, at hun har fået spandevis af views, er altså hendes udseende - ikke spilleriet - der er mange (kvinder), der (i hvert fald min mening) er meget mere interessante :-)

MEN! det her er faktisk rigtigt fedt. måske skulle hun spiller mere originalt materiale?