Jesper Hoberg Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Et par af mine gode venner og jeg har brugt eftermiddagen på at jamme en omgang jazz, der endte ud i et optaget nummer - på tre timer! Vi har uploadet det på Sound Cloud og vil gerne dele det med jer (-; Det er ikke sindssygt tight - det var lidt stresset fordi vi skulle videre! Nå, men her er det! Klikkebørge Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsRiis Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Et par af mine gode venner og jeg har brugt eftermiddagen på at jamme en omgang jazz, der endte ud i et optaget nummer - på tre timer! Vi har uploadet det på Sound Cloud og vil gerne dele det med jer (-; Det er ikke sindssygt tight - det var lidt stresset fordi vi skulle videre! Nå, men her er det! Klikkebørge sindssygt fedt, super chilleren ;o) f.... jeg gad godt optage jer lidt a'la > D'Jazz hehe... Lars Riis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Syntes det svinger rigtig lækkert:)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gulddrengen Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 Hyggeligt og rart... Rammer det fedt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts