Gandrum Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 (edited) Hej til alle slagere! Hvis nu I skulle set bort fra konen, kæresten eller elskerinden som I sikkert forguder... og så vælge en trommeslager som I synes er den fedeste af alle trommeslagere. Altså den trommeslager som simpelthen er The One and Only af alle trommeslager i hele verden... ja, hvem skulle det så være? Jeg ved der er mange derude, men hvis I kun skulle vælge en og kun en trommeslager ...hvem skulle det så være? Jeg ligger ud med Vinnie Colaiuta som for mig er The One And Only /Gandrum Edited April 5, 2012 by Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Sørensen Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Mark Guiliana! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor Andersen Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 John Bonham - selvom det var svært at vælge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsRiis Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Mit svar må blive "Dave Weckl" man skal lede længe efter en fyr med en så god teknik/timing og Feeling i hans spil ;o) han er også mega "melodisk" i hans spil haft fornøjelsen at møde ham irl og få undervisning af Dave.. super flink fyr.. Lars Riis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasM Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Vinnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Kører der ikke flere lignende tråde under "trommeslagere"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Kører der ikke flere lignende tråde under "trommeslagere"? "trommeslagere"....?... det sted kender jeg ikke...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsRiis Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Mit svar må blive "Dave Weckl" man skal lede længe efter en fyr med en så god teknik/timing og Feeling i hans spil ;o) han er også mega "melodisk" i hans spil haft fornøjelsen at møde ham irl og få undervisning af Dave.. super flink fyr.. Lars Riis Eks: 1. Tilbagelænet pop/ballade. 2. Groovy/funky/solo. ENJOY ;o) svedige beats/trommer & masser af overskud.. MUMS! Lars Riis Link to comment Share on other sites More sharing options...
taye Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Lars Daugaard! Hans overskud er fantastisk, han groover for sygt, hans lyd og ikke mindst lilletromme er så fed, og så er han så smag fuld med sine fills! Jo jeg synes Gadd, Weckl og Vinnie er helt vildt fede, men Lars daugaard fanger mig nok mere fordi han er dødelig ligesom os andre, forstår i hvad jeg mener? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasSv Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Gadd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Elvin Jones.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gulddrengen Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Vinnie colaiuta... Zappa Sting Megadeth Brasiliansk død- kan ikke huske hvad de hedder.. Jeff Beck Hans soloplade Chick corea akoustik band- live plade fra Japan- weckl fremstår som en maskine efter vinnie har spillet det materiale!! Og de 1000 andre han har spillet med... Spiller alt- autentisk!!!! Truly the One and only Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Pedersen Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 ÉN?!!! Shieeet. Gavin Harrison!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 ÉN?!!! Shieeet. Gavin Harrison!! + 1 Gavin er "The One and ONLY." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixie Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 enhver der spiller med sjælen.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Er enig med Doktoren her - i min bog er der ingen over John Bonham! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Matt Chamberlain! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Conrad Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Michael Barker!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddiedrums Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 John Blackwell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Levon Helm!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Leonardo Pedersen Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Bernard "pretty" Purdie Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Der er kun én: Vincent Colaiuta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Anders Olesen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Efter et hurtigt view ud over diverse indlæg, ser det ud til at Vinnie Colaiuta har "førertrøjen" på ...men han er jo også et monster bag et trommesæt, så ikke så mærkeligt at han er manges favorit slager. /Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Abe Laboriel er klart min One and Only. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts