Thisen Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Hej trommesalgere! Jeg har valgt at sælge mit trommesæt grundet manglende interesse og studier. Derfor vil jeg gerne bede om jeres hjælp om at vurdere trommesættet, samt diverse tilbehør. Der er billeder til alle nedenstående dele i dette album! Trommesættet er et Pearl World trommesæt fra starten af 90'erne. Her er specs på det: 22x16" Storetromme 10x8" Tam 12x10" Tam 13x11" Tam 16x16" Gulvtam 14x6" Lilletromme Bækkener der hører til er: 14" Sabian B8 Hihat 15" Zildjian A Custom Crash 16" Zildjian A Paperthin Crash 21" Paiste PST 5 Groove Ride 10" Ufip Class Series Splash Dertil hører forskelligt hardware fra Pearl og andre NoName mærker. Disse NoName mærker er dog i rigtig god kvalitet. Derudover har jeg en Pearl Eliminator der er 2 år gammel, der er som ny. Det fremgår også af billederne. Der er medfølgende transportstaske + tilbehør! Jeg har også nogle Tama Timbales i 8" og 10", der også fremstår som nye. Til sidst jeg har et ekstra Pearl Hihatstativ til hører med til sættet. Det jeg beder jer om at vurdere trommesættet for sig selv, pedalen og til sidst Tama Timbales'ene. På forhånd tak! - Mathis Malte Møller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Trommer og stativer, alene UDEN bækkener: 3000-3500 En ikke så kendt serie er World (lak på kedler ikk?., så er det WLX, ellers er det WX.. Begge er af 1 lag birk yderst og 5 lag mahogni og 2 lag lindetræ (også kaldet basswood)), lyder ret godt.. Især hvis man sætter rims på.. Anbefales at gøre! Bækkener: 2000-2500 (men kun hvis du sælger dem enkeltvis!) Pedal: 750 Timbales.. Puh.. Aner det sgi ikk.. Har aldig set dem før :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thisen Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 Til dem der ikke har set timbales'ene før: http://www.drumcity.dk/produkter/percussion/diverse/tama_timbales_mini_mt810st.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Aha.. Ser da cool ud.. De går vel for 600-650.. Måske 700 hvis der er nyere remo skind på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts