Jonas Andreasen Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 (edited) Hej Kære TS'ere. Det ville være fantastisk hvis du gad bruge 7min på at tjekke mit "nye" bands musik ud. I September sidste år begyndte vi at skrive på musikken og nu har vi endelig offentliggjort det første stykke musik, i form af en optagelse fra en koncert i Holstebro, hvor vi gik på MGK sammen. Genre beskrivelse er stadig undervejs! Vi aner det simpelthen ikke udover at kunne være en blanding mellem jazz og rock. "Trådjazz" måske? facebook.com/rogsignal Mvh Jonas Edit: hvordan får man en youtube film direkte på siden? Edited June 27, 2012 by Mr.Jones Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Synes det er mega fedt!!!!!!! - synes dog det er mere rocket end jazzet, selvom Trådjazz ellers ville være end for fed genre.. vil jeg tro? ... Skal der tilføjes noget vokal på et senere tidspunkt?, eller er det allerede arrangeret, men hvor Djengis Khan blot er et instrumentalt nummer? - men det er lige før det er ligegyldigt... musikken taler for sig selv, så at sige... Alt i alt super fedt, elsker at se folk med band osv, bare give den gas og peforme! - Publikum elsker det vidst også, så vidt jeg kan se Mvh Bertram Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 du kopier bare adressen og sætter direkte ind i tråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted June 28, 2012 Author Share Posted June 28, 2012 Synes det er mega fedt!!!!!!! - synes dog det er mere rocket end jazzet, selvom Trådjazz ellers ville være end for fed genre.. vil jeg tro? ... Skal der tilføjes noget vokal på et senere tidspunkt?, eller er det allerede arrangeret, men hvor Djengis Khan blot er et instrumentalt nummer? - men det er lige før det er ligegyldigt... musikken taler for sig selv, så at sige... Alt i alt super fedt, elsker at se folk med band osv, bare give den gas og peforme! - Publikum elsker det vidst også, så vidt jeg kan se Mvh Bertram Hej Bertram Mange tak for de fine ord! Ja Djengis Khan er nok mere rock med et twist af jazz. Rhodes soloen er ihvertfald jazz inspireret. Det er selvfølgelig også svært for jer at sige end genre ud fra et nummer. Der skal bestemt ikke tilføjes vokal senere Alle sange er instrumental musik. Her i slut juni går vi i studiet, så følg endelig med på facebook siden. Der vil komme til at ske en masse spændende ting i fremtiden. Mvh Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Fedt nummer og godt samspil. Mere af den slags, tak. Genre kan jo være ligegyldigt, men jeg ville helt klart kalde det rock. Det jazzede giver det et lidt psykedelisk præg. Drømmende, psykedelisk rock? Link to comment Share on other sites More sharing options...
<get-a-grip> Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 fede crash bækkener! dejlig mørk! hva er det for nogle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted June 28, 2012 Author Share Posted June 28, 2012 TAK! Psykedelisk jazz rock kunne være et fedt bud! Grunden til jeg nævner jazz, er mere i forhold til de andre numre. Vi har f.eks 2 jazz "ballader" ala Jakob Bro. Har ingen crash bækkener på videoen, men tynde ride bækkener. Fra venstre mod højre: Zildjian A 20" ride fra 70'erne m. 6 nitter Roberto Spizzichino 20,5" Ride m. 1 nitte Istanbul Agop 30th Anniversary Ride 20" Zildjian A New Beat 14" fra 60'erne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rasmus Vorm Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 (edited) Super lækkert! Du har en lækker lyd, den minder mig lidt om her. Edited June 28, 2012 by Rasmus Vorm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Det lyder sgu fedt - lækkert groove og generelt feed lyd 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted June 28, 2012 Author Share Posted June 28, 2012 Hey Rasmus, tak for sidst! Fedt klip!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts