Teaterkoncert 2012

<get-a-grip>

Recommended Posts

spillede i en teaterkoncert tilbage i Januar i Solrød som mit gymnasium selv havde sat i værk og udført. dog var lys og lyd professionelt!

Giv det et lyt! Det er det eneste nummer fra teaterkoncerten på youtube, så det er ikke helt det fedeste nummer, men det er også helt udemærket :) Det er Jamie Cullum's version af "Please Don't Stop the Music". Men i er velkomne til at sige hva i synes om det :)

Ved godt jeg løber lidt i tempo nogle steder, men det er jo svært at undgå at blive revet med :P

Vers svinger godt! Synes som du selv er inde på, at du løber/har lidt for travlt i omkvæd... Dyrk less is more princippet og fokuser på groovet i stedet for avancerede fills og beat kombinationer! Men ellers fint spillet :tu:

Edited by Trap

hmm, føler nu mere at det er i interludet mellem første kvæd og andet vers jeg løber mest tydeligt.. og så går ned i tempo igen i verset..

men synes ikke jeg overdriver med fills som sådan. er stærk tilhænger af less is more! der var bare 18 numre i streg, hvor der ikke var synderligt meget udfordring, så var glad for bare lidt travlhed i dette nummers kvæd :)