Kasper-Hertz Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Som overskriften indikerer, søger jeg respons på mit nye nummer "Tømmermænd". Spiller og synger alt selv God sommer - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Der er ikke noget link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted August 6, 2012 Author Share Posted August 6, 2012 Tømmermænd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Synes det er en vildt fed sang Mht til grej, hvilken lilletromme er det her? Synes den har et godt smæk. Mvh Bertram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted August 6, 2012 Author Share Posted August 6, 2012 Tak. Del gerne sangen med folk! Spiller på en Yamaha Maple Custom Definitive Snare 14" Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesperfriis Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Fedt nummer. Kommer til at tænke på örenlyd. De har også den der fede tilbagelænede tilgang til sangene. Hvis der er noget negativt at sige, så er det at introen er lidt for lang, synes jeg. Ellers er det et super velskrevet nummer. Glæder mig til at høre mere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 Tak Jesper Kan godt følge dig i din kommentar om introen. I så fald bør der måske ske noget mere, hvis den skal vare 8 takter. Jeg takker for respons! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malthe Bjerregaard Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Fed sang. Omkvædet finder jeg især "catchende". Godt skrevet og spillet! Mvh. Malthe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts