Gunnar Kristiansen Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Jeg er super glad for at kunne byde jer allesammen velkommen tilbage på TS' forum og brugtmarked. Jeg har arbejdet temmelig målrettet med sitet de sidste par dage, og jeg tror og håber I vil komme til at synes om det. Der er stadig lidt småting her og der, men jeg arbejder videre sideløbende. Nye funktioner mv. Der er en række nye ting på sitet som I nok lige skal vænne jer til. Disse nye funktioner vil jeg forsøge at beskrive i nær fremtid. Nogle af dem er: ændringer i hovedmenuen (se dig om) ny sidebar på forum-forsiden jeres avatar/profilbillede er slået sammen til én "Se nye indlæg" er flyttet og voldsomt forbedret statusopdateringer ala facebook kan nu ses på forsiden en ny teksteditor til at skrive indlæg i som er ren WYSIWYG! …samt meget meget mere. Jeg har bestræbt mig på at få så meget af sitet oversat til engelsk som muligt, men der er nok nogle smuttere her og der. Ser du noget du mener ikke er som det skal være, så send mig en mail på info at trommeslageren.dk. Husk link til stedet, og forklar hvad der er galt samt hvad der måtte fremkalde fejlen … hvis altså ikke bare det er en statisk fejl, kosmetisk eller ej. Jeg vender snart tilbage med mere info, men lige nu kan mine øjne ikke rigtig mere 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Fedt!! Mangler kun at fjerne "Offline" i title på siderne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grevens Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Tak ... - for genopstandelsen ... - hvis det er ligeså nemt at stoppe med at ryge, som det er at undvære TS ... ... - så tror jeg bare jeg fortsætter med at bappe tobak ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlyl Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Mange tak for at vi kører igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Kære Gunnar! Tusind tak for super indsats - det har været lidt kedeligere dage på det seneste..! Mange hilsner Claus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor Andersen Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 (edited) Hurra!!! Det var en hård ventetid. Men nu er vi tilbage - tusind tak Gunnar. Fedt at mobilversionen er tilbage også - har prøvet at køre det via IP board, men kan ikke få det til at virke. Hvad er vores community name og URL, hvis det ikke er: trommeslageren - www.trommeslageren.dk? Edited November 14, 2012 by Doktor Andersen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 Hurra!!! Det var en hård ventetid. Men nu er vi tilbage - tusind tak Gunnar. Fedt at mobilversionen er tilbage også - har prøvet at køre det via IP board, men kan ikke få det til at virke. Hvad er vores community name og URL, hvis det ikke er: trommeslageren - www.trommeslageren.dk? Jeg har også kun rodet minimalt med den app der, men skal nok lige orientere når jeg har tjekket op på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trondster Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Måske lave en "kendte fejl"-tråd? I alle fald opdateres status for læste tråder sent, og PM'er sendt via den simple editor bliver forkert html-encoded, så fx å ser å ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 Som jeg også nævnte i Velkommen tilbage tråden, så vil jeg egentlig gerne have dem på mail Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Hvor er det fedt, at TS er tilbage! Og kanon med mobilversion. Flot arbejde Gunnar. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Tester lige noget Æøå Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Yeee-peeeehhhhh. Ts.dk is back. Skal nok lige bruge de næste dage til at vænne mig til det nye look, men det ser da fint ud so far. Godt arbejde monsjør Gynnarrr . Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Sidder og skider på Drop-Inn's toilet klokken 01.42 og græder nærmest da jeg får hevet min mobil frem og ser at TS er tilbage for fuld styrke, var ikke så meget for den gamle mobil version, men hol da KÆKT, den nye mobil version sparker røv. Nå, jeg skal tøre min røv og videre i jammen. TS IS BACK. Gryden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Dam Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Nøjes dog med at tørre glædestårer bort! Ikke mere søvn i nat. Nu skal det nye ts udforskes Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobvox Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Så kom jeg også ind det ser godt ud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louis Gundelach Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Hurra! Det ser godt ud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Leonardo Pedersen Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Fedt at det er oppe og køre. Suverent arbejde Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Super duper!!! Vi er mange der er rigtige glade for at sitet kører igen.. /Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Hurra! Fabelagtigt arbejde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Super!!! Nøj det har være nogle lange dage uden TS, det er jo helt skræmmende hvor afhængig man er, når man ikke kan få sit daglige TS kick Men flot ser det ud, godt arbejde Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Ååååååååårrhh hvor lækkert Gunnar! Du er satme så sej! HURRA FOR TS - I'm an addict! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 15, 2012 Author Share Posted November 15, 2012 Tak skal I have allesammen. Som sagt retter/oversætter jeg videre her i baggrunden. Problemerne med ÆØÅ i de små pop-up skrivebokse skulle være løst … kan I bekræfte? Jeg kan ikke genskab fejlen længere i hvert fald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Dam Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Det virker!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trucks Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Dejligt Det har virkelig været savnet.. Godt arbejde Gunnar :tu: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 DEt er rart at TS endelig er tilbage .... med fornyet kraft og layout . I Nedbrudsperioden, har der ligesom manglet noget,..... været til læge med rystesyge - rastløshed mv. Men nu tror jeg at d et går bedre Dog har jeg været hægtet af PC - trådløst netværk, lige inden nedbruddet. Det har drevet én til vanvid, og derfor ikke kunne følge ordentlig med i afstemning. Om man var gratis medlem - TS-sponsor - Bidragsyder evt. engang imellem. Er man kommet frem til evt. Beløb - er det fast ? månedligt.... eller hva... HURTIGT RETURSVAR,... af hensyn til helbredet - for det ligger helt fast, at jeg er nødt til at være en del af det her TS. Jeg har jo ikke tid til at rende til lægen i tide / utide. Evt. som link til tråden... eller hurtig PM fra Gunnar. mvh. Doktoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts