Velkommen Tilbage På Ts' Forum!

Gunnar Kristiansen
 Share

Recommended Posts

Tror jeg ikke lige. Jeg skulle ikke gøre noget aktivt ved oprettelsen af en ny tråd. Der var noget generelt automatik i det.

Det er ikke bare besked når der kommer et nyt indlæg på et bestemt emne men hver gang der f.eks kom en PM eller der var en kommentar i en tråd jeg selv havde oprettet, fik jeg en email fra Trommeslageren.

Jeg vil skyde på at der ikke længere er, så man automatisk følger de emner, som man selv opretter. (Det kan måske Gunnar ændre/sørge for?)

Derimod, hvis du faktisk følger et emne (og det kan du, ved at klikke på nævnte knap i det ønskede emne), så kan du vælge, at du skal få besked via email ved nye indlæg i de emner, som du følger. Dette kan du selv administrere på linket jeg gav dig - om du vil have en opsamlingsmail pr dag eller om du vil have besked med det samme.

Du kan også der inde vælge, om du skal have mail eller hvad, hvis nogen sender dig en PM.

Hej Trondster.

Tror jeg ikke lige. Jeg skulle ikke gøre noget aktivt ved oprettelsen af en ny tråd. Der var noget generelt automatik i det.

Det er ikke bare besked når der kommer et nyt indlæg på et bestemt emne men hver gang der f.eks kom en PM eller der var en kommentar i en tråd jeg selv havde oprettet, fik jeg en email fra Trommeslageren.

/BRJ

Hej Trondster.

/BRJ

Tror du ikke at dette skyldtes at du gennem tiden havde aktiveret stort set alt inde i panelet for beskeder?

Mvh

Gunnar

Tror du ikke at dette skyldtes at du gennem tiden havde aktiveret stort set alt inde i panelet for beskeder?

Mvh

Gunnar

Hej, nej det tror jeg ikke.

Jeg spørger jo blot om hvad der skal til for at det virker igen og ikke om hvad der tidligere er sket eller aktiveret.

Men den ønskede mulighed er nok ikke tilstede mere.

/BRJ

Hej, nej det tror jeg ikke.

Jeg spørger jo blot om hvad der skal til for at det virker igen og ikke om hvad der tidligere er sket eller aktiveret.

Men den ønskede mulighed er nok ikke tilstede mere.

/BRJ

Jeg er slet ikke bekendt med hvilken indstilling du måtte have haft aktiveret tidligere. Jeg var slet ikke klar over at der havde været denne mulighed.

Har du set listen igennem med hvad du kan få varslet? (Og her skal jeg lige beklage at det endnu ikke er helt oversat til dansk endnu.)

• 4 months later...
 Share