Trondster Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Tror jeg ikke lige. Jeg skulle ikke gøre noget aktivt ved oprettelsen af en ny tråd. Der var noget generelt automatik i det. Det er ikke bare besked når der kommer et nyt indlæg på et bestemt emne men hver gang der f.eks kom en PM eller der var en kommentar i en tråd jeg selv havde oprettet, fik jeg en email fra Trommeslageren. Jeg vil skyde på at der ikke længere er, så man automatisk følger de emner, som man selv opretter. (Det kan måske Gunnar ændre/sørge for?) Derimod, hvis du faktisk følger et emne (og det kan du, ved at klikke på nævnte knap i det ønskede emne), så kan du vælge, at du skal få besked via email ved nye indlæg i de emner, som du følger. Dette kan du selv administrere på linket jeg gav dig - om du vil have en opsamlingsmail pr dag eller om du vil have besked med det samme. Du kan også der inde vælge, om du skal have mail eller hvad, hvis nogen sender dig en PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 Hej Trondster. Tror jeg ikke lige. Jeg skulle ikke gøre noget aktivt ved oprettelsen af en ny tråd. Der var noget generelt automatik i det. Det er ikke bare besked når der kommer et nyt indlæg på et bestemt emne men hver gang der f.eks kom en PM eller der var en kommentar i en tråd jeg selv havde oprettet, fik jeg en email fra Trommeslageren. /BRJ Hej Trondster. Tror jeg ikke lige. Jeg skulle ikke gøre noget aktivt ved oprettelsen af en ny tråd. Der var noget generelt automatik i det. Det er ikke bare besked når der kommer et nyt indlæg på et bestemt emne men hver gang der f.eks kom en PM eller der var en kommentar i en tråd jeg selv havde oprettet, fik jeg en email fra Trommeslageren. /BRJ Tror du ikke at dette skyldtes at du gennem tiden havde aktiveret stort set alt inde i panelet for beskeder? Mvh Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRJ Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Tror du ikke at dette skyldtes at du gennem tiden havde aktiveret stort set alt inde i panelet for beskeder? Mvh Gunnar Hej, nej det tror jeg ikke. Jeg spørger jo blot om hvad der skal til for at det virker igen og ikke om hvad der tidligere er sket eller aktiveret. Men den ønskede mulighed er nok ikke tilstede mere. /BRJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 Hej, nej det tror jeg ikke. Jeg spørger jo blot om hvad der skal til for at det virker igen og ikke om hvad der tidligere er sket eller aktiveret. Men den ønskede mulighed er nok ikke tilstede mere. /BRJ Jeg er slet ikke bekendt med hvilken indstilling du måtte have haft aktiveret tidligere. Jeg var slet ikke klar over at der havde været denne mulighed. Har du set listen igennem med hvad du kan få varslet? (Og her skal jeg lige beklage at det endnu ikke er helt oversat til dansk endnu.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tallica Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Hvor finder du en oversigt med mapper til venstre? Når jeg i venstre side af forsiden, under mit navn samt antal beskeder, trykker på "Der er XXX nye indlæg på forum" ser min side således ud. Ja, måske lige med undtagelse af reklamebanneret, selvfølgelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 18, 2012 Author Share Posted November 18, 2012 Det må være din cache der har de gamle ikoner endnu så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Er det kun mig der ikke kan trykke "enter" når jeg besvare og ikke kan starte nye linjer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Enter som enter, eller enter som return? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Det er nok explorer 10 der driller. Tryk F12 og vælg browsermode IE9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Er det kun mig der ikke kan trykke "enter" når jeg besvare og ikke kan starte nye linjer? Nej, det har jeg heller ikke kunnet siden genoprettelsen... Nu har jeg gjort det Jonas foreslår og det virker . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Så gør jeg det også... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Gælder problemet både return og enter tasten, eller kun enter tasten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts