Gunnar Kristiansen Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Tjek lige ham med el-bassen. Han er efter sigende guitarist til hverdag, hvilket måske forklarer hans fingerfærdigheder i det melodiske bas-solospil. http://youtu.be/q3GLgZrg6uM?t=1m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfa Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Han er feeee! Han spillede faktisk med Jaco Pastorius, da han levede, så han har det i hvert fald ikke fra fremmede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Bireli Lagrene er en gammel kending, og er hvis nok ret kendt i de kredse der beskæftiger sig med fusions jazz'en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabben Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Han rykker sgu! har ikk stødt på ham før - men vil da lige tjekke ham ud. tak for deling . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Fed video. Jeg synes bare, det er morsomt, at ham, der har lavet videoen om hvordan man indlejrer en video i sin post ikke kan finde ud af at gøre det selv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik frey Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 (edited) Fed video. Jeg synes bare, det er morsomt, at ham, der har lavet videoen om hvordan man indlejrer en video i sin post ikke kan finde ud af at gøre det selv... Han er måske bare så hensynsfuld, at han ikke laver en tråd, som er for længe om at kunne læses på en langsom internetforbindelse. Et link er hurtigere indlæst i din browser end en indlejret video. De musikere er p....dygtige, men musikken er i mine ører grufuldt kedsommelig. Ren teknisk ekvilibrisme, som ikke fører nogen steder hen. Gab! Mvh Erik Edited November 22, 2012 by erik frey 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Fed video. Jeg synes bare, det er morsomt, at ham, der har lavet videoen om hvordan man indlejrer en video i sin post ikke kan finde ud af at gøre det selv... Videoen er skam indlejret rigtig nok, dem der har lagt den op tillader bare ikke indlejring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts