chubby untight Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 I Fredags kørte jeg fra Djusland til København for at hente min "nye" Ludwig Super fra midt 70 erne. Købte de af thomas her inde fra. I den svedigste green sparkle. I str. 13" 16" 18" 24". Indtil videre er de placeret i mit soveværelse, men kommer op i vores Studie i løbet af ugen. Nu har jeg bare et familiært problem. Fordi mine gamle Ludwig black diamond pearl 1964 i 22" 13" 14" (gulv-tom) 16", bliver nok til et live sæt eller måske enda smidt til salg/bytte. Men men men det er meget meget svært tid for os to gamle venner.. Men skriver mere (hvis i er villige til at læse) når jeg har fået det sat op, og spillet lidt på det. Jeg skal nok have et eller to nye skind og nok skifte front skind og lave et hul til mic . Men men nu skal det først op af kasserne og stilles op.. Men fedt indtil videre at være ejer af et midt 60' og et midt 70' Ludwig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Tillykke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Det var fandme også så billigt at det nærmede sig en kriminel handling!! Tillykke med det!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Tillykke med det! Lurede godt på det, fede størrelser og møg lækker finish! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobiasvravn Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Tillykke! Det er nogle super fede trommer du har fået dig! Sig lige til hvis dit gamle Ludwig bliver sat til salg.. Bor selv på Djursland og drømmer om Ludwig fra 60'erne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ja, det var da et super køb. Er det ligeså pænt tæt på, som det så ud på afstand? Jeg er lidt nysgerrig på hvor flot de professionelle laver sådan en omcoatning.... Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
chubby untight Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Det var fandme også så billigt at det nærmede sig en kriminel handling!! Tillykke med det!! Ja det var også grunden til jeg straks slog til.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chubby untight Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Tillykke! Det er nogle super fede trommer du har fået dig! Sig lige til hvis dit gamle Ludwig bliver sat til salg.. Bor selv på Djursland og drømmer om Ludwig fra 60'erne Jeg skal nok smide de herind hvis besluttningen bliver salg/bytte. Men det er nogle trommer der trænger til en kærlig hånd. - pitting - rust - coatingen skal nok puses op osv.. Men har slet slet ikke taget besluttningen endnu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chubby untight Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Ja, det var da et super køb. Er det ligeså pænt tæt på, som det så ud på afstand? Jeg er lidt nysgerrig på hvor flot de professionelle laver sådan en omcoatning.... Jon Jeg syntes det er flottere. i Real life end billeder, Jes kan bare det med trommer. De er fuldlimet, tyk coating - ved ikke om Jes bruger delmar eller en Italiensk coating type. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Fedt! Og alle detaljerne er også i orden - overlap uden ekstra lim, pæne kanter op mod bearing edges og så videre? Det er Delmar. Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
chubby untight Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Fedt! Og alle detaljerne er også i orden - overlap uden ekstra lim, pæne kanter op mod bearing edges og så videre? Det er Delmar. Jon Vil meget gerne tage en flok billeder til dig Jon. "overlap uden ekstra lim" ved jeg ikke en bjælle om. Men fra erfaring med Jes ved jeg han laver. Jeg har ikke tjekket kanter endnu. Det eneste jeg umiddelbart undrer mig over er at 18" floor består af to stykker, hvor det det "store" stykke soverlapper et lidt mindre stykke. Om dette er pga kundens ønske eller hvad det ved jeg ikke, Vil høre med Jes ved lejlighed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts