9evuhl Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Hey trommechamps! Var afsted til Drumday i 2011 for første gang og synes det var møghyggeligt! Hvem skal ellers afsted i '13 ? http://www.moderndrums.dk/nyheder/drumday-2013.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Mon ikke jeg dukker op, i hvert fald til koncerten om aftenen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfa Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Dukker helt sikkert op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Så er der købt billet Det er sgu et fint felt af kendis-slagere de har på listen. Og så for 100 kr.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensen Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Jeg kommer ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Så er der købt billet Det er sgu et fint felt af kendis-slagere de har på listen. Og så for 100 kr.... Altid noget at det ikke er Kandis-slagere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 (edited) Altid noget at det ikke er Kandis-slagere... For din egen skyld må det her hellere være sidste gang jeg tager dig i at disse Benny og Frank! Edited January 15, 2013 by KalEl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Rasmussen Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Fristende ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts