Recommended Posts

Posted

årrrrh.... han er så tight. kan man abonner på hans videoer? jeg ville mægtig gerne se mere af når han svinger sticken! ..mmmmm jeg er tændt på at bevæge mig sammen med hans funky rytme.

tak. for tippet.

Posted

Han er forfærdelig!

Jeg har en teori om, at han er patient på et psykiatrisk bosted!

Hvordan kan et usoigneret kvajhoved som ham, ellers være omgivet af så mange instrumenter, i så nydelige omgivelser?

Eller også er han en eller anden millionærs autistiske søn.

P.S.

Posted (edited)

Det er jo guldkorn han kommer med her. Godt at der findes noget der hedder internettet. Gadd, Weckl og Colaiuta har fået deres største rival her.

Edited by rene.eriksen
Posted

Og så kan han bruge begge hænder samtidig, også på bassen, sammen med han rapper, jeg syntes faktisk det er mere intelegent end den der krikkedans som ellers er noget af det mest intelegente der kører i øjeblikket.

Hilsen Finn.

Posted

Det er jo guldkorn han kommer med her. Godt at der findes noget der hedder internettet. Gadd, Weckl og Colaiuta har fået deres største rival her.

enig :-)

Posted

Han er forfærdelig!

Jeg har en teori om, at han er patient på et psykiatrisk bosted!

Hvordan kan et usoigneret kvajhoved som ham, ellers være omgivet af så mange instrumenter, i så nydelige omgivelser?

Eller også er han en eller anden millionærs autistiske søn.

P.S.

Han kunne også være en gedigen musiker, der laver sjov med ExpertVillage.

Posted (edited)

Han kunne også være en gedigen musiker, der laver sjov med ExpertVillage.

Nope. Jeg har været så uheldig, at støde ind i hans videoer med års mellemrum, og har derfor set ham udvikle sig fra at være totalt snøvlet til at være helt almindeligt mærkelig.

P.

Edited by conguero
Posted

Nope. Jeg har været så uheldig, at støde ind i hans videoer med års mellemrum, og har derfor set ham udvikle sig fra at være totalt snøvlet til at være helt almindeligt mærkelig.

P.

han er bare et tegn på at verdenen faktisk er ved at gå under :-)

• Upvote 1
Posted

han er bare et tegn på at verdenen faktisk er ved at gå under :-)

Det er OK med mig. Bare du ikke også siger, at han er symbolet på en ny begyndelse. :argh: