sørenkepler Posted January 5, 2013 Posted January 5, 2013 Har du nogensinde oplevet at kunne kontrollere DIT personlige mix og altså høre ALT tydeligt ned i mindste detaljer? Med et personligt monitor system får du nemlig fuld kontrol over dit monitor mix, og dermed bedre sammenspil, bedre lyd, større spilleglæde, og ikke mindst - langt mindre risiko for tinnitus. Jeg afholder workshops i personlige monitors og in-ears heri foråret - interesseret i at deltage? Så drop en kommentar. Tilmelding, tid og sted: TBA. Planen er dog som udgangspunkt Aalborg, Aarhus og København. Gennemføres kun hvis der er nok tilmeldinger. Pris: gratis! Der bliver mulighed at prøve systemet MED dit band, så del gerne med jeres medmusikere, og meld tilbage hvor mange i kommer! En smag på mit monitor system: Mvh, Søren
Tallica Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Kigger gerne forbi med en kammerat eller to et sted på sjælland
midph Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 ..er det muligt at få nogle priser på det viste anlæg??
Niki Strandholdt Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Viste anlæg koster ca. 5000,- pr. enhed. Så det skal da også være godt. Jeg mener med en udskrivning på ca. 20000,- for et 4 mands orkester er da også en slags penge. Og dertil kommer udgift til in-ears. Skal du have Rolands digimixer til, så ryger der 30k oveni. Så sikkert et fedt system, men pengepungen skal være i orden.
Recommended Posts