Anders Meinhardt Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 (edited) Ja så skete det. Tracket er produceret af duoen "Granity" og nummeret hedder "Angels" ... Optaget i øveren Edited January 21, 2013 by Anders Meinhardt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ULF Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Flabet Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Rygtet er løbet i forvejen Anders. Du er uhyggelig og overdrevet god. Har bare lige et spørgsmål (har mange, men det griber vist for vidt at spørge "Hvordan"). Hvordan stemmer du din lille stortromme og hvilke skind har du på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Den hi-hat der, altså... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 ...... Det er vildt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Sørensen Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Jeg elsker dig Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
esk Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Super fedt, Anders!! Er det nogle drenge du kender, der har lavet tracket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Hold da k... hvor er det godt. Især dit hi hat spil er outstanding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Det er så sejt.. Du ligger så overdrevet godt på beatet Hihatten orker jeg ikke nævne for den er jo bare verfensklasse! Dyb respekt herfra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Funky day Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Også dyb respekt herfra Anders . Pisse fedt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Dam Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Har set den flere gange i løbet af weekenden - Du er for vild! Kæft hvor er det bare pisse fedt at høre på, og dit spil er virkeligt inspirerende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grevens Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 ... fee´ go´ energi gennem hele numret ... ... go´ kameramand - godt klippet ... ( både hår og billeder ) ... - når jeg ser den mere énd éen gang ... - så det fordi jeg er heelt vildt pjattet med de sidste sekunder ... - der får man bare " blikket" !!! ... fed opstilling af sættet ... -det kan give inspiration til at man selv "tør" eksperimentere ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RasmusMaabjerg Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Vanvittigt! Jeg er dybt imponeret - mvh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil2k Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 tjo, den sidder der vist! wow! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Virkelig fedt cover af sangen, som jeg også har hørt for første gang nu Dit spil mener mig en smule om JoJo Mayer, som jo også er exceptionel. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
molu Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 flaberen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Jeg bryder mig ellers ikke om det der elektroniske musik, det er alt for moderne... Men hold nu da kæft du giver det kant og dimension! Efter at have lyttet denne, blev jeg bare nød til at høre noget F.U.K.T. Damn!, det holder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Nøj hvor er det fedt spillet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Meinhardt Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 1000 Tak allesammen !!! Er sku virkeligt glad for at I kan li det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Mega fedt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Meinhardt Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 (edited) Rygtet er løbet i forvejen Anders. Du er uhyggelig og overdrevet god. Har bare lige et spørgsmål (har mange, men det griber vist for vidt at spørge "Hvordan"). Hvordan stemmer du din lille stortromme og hvilke skind har du på den? TAK!!!! Jeg bruger et coated Powerstroke 3 som slagskind og et hvilket som helst enkelt-lags skind som front. Netop denne den ekstra stortromme er altid pisse besværlig at stemme for den er irriterende følsom overfor temperatur/akkoustik osv... nogle dage lyder den af 2 mio og andre dage kan jeg ikke få ordenligt hul igennem på den. Men grundlæggende bliver begge skind stemt ret lavt. Slagskindet er altid spændt en smule højere end resonansskindet, men der skal altid justeres/stemmes udfra hvilket rum/scene den står på. I denne video er det en 14x14 gulvtam. Men jeg har også brugt 16x16 og 18x16 en del. -Og spørg bare løs!!!!! Edited January 27, 2013 by Anders Meinhardt Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Tak for svaret Anders. Jeg har en 18x14, men synes ikke at jeg kan få den lyd frem. Hvor meget mixing/efterbehandling har din gennemgået om overhovedet noget? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trucks Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Det er satme vildt fedt spillet det der... Wauh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts