molu Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 en lille video fra mit studie Optræder med denne sang til Drumday 2013 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels V(istalite) Sørensen Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Haha! Da nogen skrev herinde, at du var inspireret at Mark Guiliana havde jeg ikke tænkt over det før, men nu hvor jeg ved det... så kan jeg egentlig godt følge det lidt Tænker især introen ifht. noget Avishai Cohen. - Troede desuden lige, du skulle til at lave et eller andet extravagant cover af Feist's "The Park" Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsRiis Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Nice, fedt groove MoLu ;o) ps hvad er det for en Stortromme? - Lars Riis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Aaaaa du spiller dejligt mand!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Super fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taye Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Dit groove minder mig også om Vinnie med Sting på nummeret Love Stronger Than Justice! Super fedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Lækkert!!! Nu ærger man sig over, at man sprang fra undervisningen tilbage i '74 Link to comment Share on other sites More sharing options...
molu Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 tak venner....BD er en 20"x14 vintage Pearl har et helvedes hyr med at finde en brugt 20x14 YRC....har en 22x14 dog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Medlem henrikB havde en YRC 20:14" til salg for noget tid siden. Den var i natur finish:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts