drum Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Hej derude! Der findes mange gode bøger .. Men hvis man skulle ty til DVD - hvad er så jeres favoritter? ... ... ... / Drum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Sørensen Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Uden tvivl Benny Greb's "The Language of Drumming"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasSv Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Steve Gadd in Session!!! Legendarisk trommespil.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Sørensen Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 The Groove is Here! Inspiration til dit groove Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Jojo Mayer: Secret Weapons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopher Vejlager Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Keith Carlock: The Big Picture Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabben Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Jojo Mayer: Secret Weapons Jeg tilslutter mig secret weapons for the modern drummer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Teknikmæssigt syntes jeg at: Tommy igoe "great Hands f Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 For a livetime". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Hulshoff Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 De har alle forskellige fokus punkter, men den der hjalp mig mest er klart Benny Greb 'The language of drumming'. Jeg rykkede mig så meget efter købet af den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Wiinberg Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 The Groove is Here! Inspiration til dit groove Ja tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Jeg tilslutter mig secret weapons for the modern drummer... Yep! Legendarisk Men kun rent teknisk. Ikke så meget hvis det kommer til komposition. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooba Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 groove og inspiration: "The Groove Is Here" - Steve Jordan og naturligvis hvad man nu engang kan finde med Steve Gadd stikteknik og kontrol: Jojo Mayer "Secret Weapons for the Modern Drummer" systemer til selv at lave øvelser: "The Language of Drumming" - Benny Greb whiskers: "The Art of Playing with Brushes" Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Jeg har været ret glad for Jeff Porcaros. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts