Sound City Movie

Kasper Stougaard
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige set Sound City Movie, af Dave Grohl - som handler om det legendariske Sound City Studio i Los Angeles, CA - og vil bare lige smide en anbefaling til alle om at se den. Et meget interessant indblik i musikkens/pladebranchens udvikling gennem de sidste 40 år. Den siger blandt andet nogle smukke ting om brug af click-tracks, pro-tools og det at skabe musik sammen med andre mennesker, istedet for at gøre det alene, på sin laptop, i sit soveværelse. Derudover er der en stor flok af musikkens store personligheder, der fortæller anekdoter og skaber fed musik!

Tjek den ud!

http://buy.soundcitymovie.com/

Har lige set den... screw me silly sideways!!!

Så meget historie, så meget fed musik, så mange fantastiske mennesker/musikere (dybest set det samme, folk der ikke er musikere, er ikke rigtige mennesker ;-) ).

Min dybeste respekt for Dave Grohl for at lave dette lille stykke musikhistorie.

Dette er virkelig et must see!

Har lige set den... screw me silly sideways!!!

Så meget historie, så meget fed musik, så mange fantastiske mennesker/musikere (dybest set det samme, folk der ikke er musikere, er ikke rigtige mennesker ;-) ).

Min dybeste respekt for Dave Grohl for at lave dette lille stykke musikhistorie.

Dette er virkelig et must see!

FEDT at læse din reaktion på den også Niki - den er sgu ret mindblowing!

• 2 months later...