Dr.Mains Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 (edited) Det her er lidt svært - og har tænkt over det et par dage - om man kan sige noget - eller bare skal blande sig uden om. Men på den anden side, er det vel noget de fleste kender til, og har en mening om.... Forleden så jeg en ældre mand - som jeg kunne genkende her fra TS. Han tog sig til det ene øre, som om noget generede ham, og tænkte straks om han havde pådaget sig noget Tinnitus, fordi man ikke beskytter sig. Trist...men hvad pokker - det er jo ikke mit problem Edited February 1, 2013 by Dr.Mains Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixie Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Hva???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensen Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 HAHAHAHAHA ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Hallbæck Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 :dialaugh_trans: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Madsen Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobvox Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Kongeligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts