♪♪ FunkyFrede ♪♪ Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Hey Ho fellow drummers! Vil I gøre min projektgruppe og jeg den store tjeneste at svare på nogle spørgsmål vedr. søvn? - Det tager kun 2 min. - men uddyb gerne jeres svar http://www.surveymonkey.com/s/FLLQYKR Tusind mange tak! Frederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Done. Det tog nu kun 1 min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Sørensen Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Nu har jeg næsten lyst til at sove! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Der er vidst ingen af dem der har lavet skemaet der har børn:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Hvad er nu det Funky Frede, ska du være stress coach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trondster Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Der mangler et felt angående udenforliggende forstyrrelser - stor forskel på at vågne på grund af sig selv og på at stadig skulle stå op fordi man har små børn der kræver opmærksomhed.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪♪ FunkyFrede ♪♪ Posted February 18, 2013 Author Share Posted February 18, 2013 Halløj! - Tak for besvarelserne. Mads: Det er helt korrekt! Trondster: Ups - Det har du ret I. Den havde vi ikke lige fået vendt - kan f.eks skrives under "andet". - Stress-coach skal jeg ikke være, men jeg satser da på at høste en god karakter hos mine til tider halvstressede lærere. Frederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor Andersen Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Done - men som Mads oa. Vidste jeg ikke helt hvor det hørte ind, når man eksempelvis som jeg, har 2 syge børn i sengen - de larmer og spræller helt vildt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mads1812 Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Done. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trucks Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Tjek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪♪ FunkyFrede ♪♪ Posted February 18, 2013 Author Share Posted February 18, 2013 Tak og sov godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 There, done. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Done! Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪♪ FunkyFrede ♪♪ Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 Hej - tak for besvarelserne Er det nogen, der har en halv- eller helgenial idé til et produkt, der vedrører søvn og blæser publikum ned af stolene (Ikke bogstaveligt talt ). Overemnet er fortid, nutid og fremtid, så vi skal altså komme ind på søvn i forhold til det. Vores mål er at komme frem til vores egen teori om søvnens formål - sådan lidt "langhåret" og ikke bare "så er vi klar til næste dag" - hvis I forstår. Vi vil også komme ind på, hvordan søvnen udvikler sig fra ung til gammel alder og dens bivirkninger, mm. Tak på forhånd! Frederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts