Temperatur Og Trommer.. ?

Simon A
 Share

Recommended Posts

Jeg har mit sæt til at stå et sted der normalt ikke er opvarmet specielt.. Og når vi så skal spille varmer vi det op. Delvis med brændeovn og radiator som er placeret ved siden af mig?? Er det skidt med de temperatuskift i forhold til mine trommer og bækkener ?

Jeg ville finde en anden løsning, Simon - det ville være ærgerligt at udsætte dine Gretsch US Custom og din fantastiske snare for store udsving i temperaturer og fugtighed. Bækkenerne er ligeglade.

Mange hilsner

Claus

i det tilfælde her tror jeg at der er 10 grader til daglig og når vi spiller bliver det varmet op til 20 eller 25.. er det for store svingninger hvis man undlader brandeovnen... det vil stadig stå ved siden af radiatoren..

10 grader er i sig selv ikke problematisk, men som Henrik er inde på, er fugt et problem ved lave temperaturer. Det skal du lige tjekke.

En brændeovn udsender strålevarme som udtørre træ i det rum den står, så den ville jeg være forsigtig med. Radiatorer er slet ikke samme problem. Hvis bare der er lidt anstand til sættet så burde det være ok.